Te koop

Friday, April 5, 2024

Hexagondekentje

Op dit moment ben ik een beetje in de afrond-modus; diverse werkjes moeten nu eindelijk maar eens afgemaakt worden zodat ik schoon schip kan maken!


Een jaar geleden begon ik met het haken van deze zeshoeken en ik heb het even opgezocht, maar HIER heb ik daar voor het eerst iets van laten zien op mijn blog. In mijn beleving was het al veel langer geleden...


Het werk heeft een poosje stil gelegen, maar nu was het tijd om de laatste zeshoeken eraan te zetten en alles af te werken.
Het dekentje meet 85 bij 125 cm en ik denk dat het naar Troostdekentje of Friends for Gambia gaat.
Fijn dat er weer iets afgemaakt is!



22 comments:

  1. Prachtig dekentje is het geworden en de kleuren die je gekozen hebt, vind ik super bij elkaar!

    ReplyDelete
  2. Het was het waard om afgemaakt te worden. Mooie kleuren heb je gebruikt

    ReplyDelete
  3. Lekker gevoel om dat afgemaakt te hebben. Echt de moeite waard om even door te zetten. Daar zal iemand straks heel blij mee zijn!

    ReplyDelete
  4. Alweer zo'n mooi dekentje. Voelt altijd goed om dingen af te maken

    ReplyDelete
  5. Een super mooie deken. De kleuren combineren ook heel goed.

    ReplyDelete
  6. Prachtige kleurencombinatie en een leuk patroon!

    ReplyDelete
  7. Prachtig geworden maar het aan elkaar zetten lijkt me zo lastig omdat ze niet vierkant zijn

    ReplyDelete
  8. Dat afrondvirus lijkt een beetje rond te waren. Mooi dekentje is het geworden, pittige kleurtjes!

    ReplyDelete
  9. Prachtige deken voor het goede doel. Soms moet je even doorpakken om iets af te maken anders blijft het liggen en gaat het niet uit je hoofd. Groet, Dientje

    ReplyDelete
  10. Een heel mooi dekentje, mooie kleurencombinatie. Goed dat je het afgemaakt hebt, op naar het volgende af te ronden project.

    ReplyDelete
  11. Vrolijk kleurrijk geheel, dat zal wel in de smaak vallen!

    ReplyDelete
  12. Wat een mooie bestemming voor zo’n mooie deken.

    ReplyDelete
  13. Aan zo’n mooi dekentje gaat iemand heel veel plezier krijgen.
    Ger

    ReplyDelete
  14. Het is een schoonheid geworden dit dekentje, prachtige sprekende kleuren ook.
    Daar gaat weer een lief kindje heel erg bij mee worden. Lijkt me voor jou ook fijn om allerlei onaf werkjes te voltooien en weer ruimte te zien voor andere creaties.

    ReplyDelete
  15. Projecten afronden vind ik ook altijd fijn. Het dekentje is prachtig geworden, de kleurencombinatie vind ik heel mooi. Daar zal iemand heel blij mee zijn. Groetjes Anita

    ReplyDelete
  16. Leuk dekentje met die mooie kleuren.

    ReplyDelete
  17. Prachtig dekentje! En inderdaad heerlijk als er weer iets helemaal af is.

    ReplyDelete
  18. Het is altijd weer zo. Eerst gaat het als een speer en dan verdwijnt het een tijd in de kast, tot het ineens toch klaar is. Tis een prachtig dekentje geworden.

    ReplyDelete
  19. Het is Lente vroeger was het de schoonmaak die toen gedaan moest worden. Schoonmaak kriebels dus. Zou het zo zijn dat de Lente ook debet is aan de zin om dingen af te maken?
    Het is een leuk dekentje hoor daar zal vast iemand blij van worden.
    Fijne zondag.
    Groeten
    Marga

    ReplyDelete