Te koop

Wednesday, April 3, 2024

Gouden driehoek spiegelvogel (CCC 2)

 


Deze keer begin ik met de linker pagina; de losse onderdelen van de opdracht voor week 2.


Ik wilde eigenlijk al meteen te snel en had een gouden spiegeldriehoek uitgesneden, maar dat moest even over van me...
Eerst zoveel mogelijk puur en letterlijk. Toen ik deze foto plaatste, zag ik pas dat mijn handen spiegelen in de spiegel tijdens het fotograferen, hahaha...



En toen begon een leuk spiegelexperiment!
Ik wilde de vogel natuurlijk gespiegeld in die gouden driehoek fotograferen, maar dat viel nog niet mee...

Hieronder zie je wat pogingen, en eigenlijk vind ik het wel grappig...

Het is maar nèt hoever je het spiegeldriehoekje omhoog laat staan.

Soms zie je de raampartij erin spiegelen i.p.v. de vogel.




Ook dìt was weer een hele leuke opdracht en ik vind het leuk om op deze manier verder te gaan met de andere weekopdrachten!



En vergeet niet te kijken bij de andere dames hoor...
Conny - Josephine - Marjan - Irene - Kitty - Janny - 

20 comments:

  1. Wat een leuke invulling van de opdracht, Elisabeth! Die spiegeling vind ik geniaal!

    ReplyDelete
  2. Leuk dat je echt kunt spiegelen met jouw collage. Mooi hoor

    ReplyDelete
  3. Fantastisch, met het echte spiegeleffect. In de spiegel zie je inderdaad wel eens dingen die je liever niet ziet ;-)

    ReplyDelete
  4. Wow! Wat heb je dat knap gedaan! Heel mooi geworden met veel extra’s.

    ReplyDelete
  5. Dat heb je leuk gedaan met het spiegelen!

    ReplyDelete
  6. Wat een andere interpretatie van de opdracht dan die van Kitty! Wow, dat is zo leuk met deze challenges. Ook erg mooi zoals jij het aangepakt hebt.

    ReplyDelete
  7. Jemig, wat goed bedacht! Dit vind ik echt een SUPERcollage Elizabeth! Interactief geeft een werk zoveel meer dimensie. En wat mooi dat je handen reflecteren in de spiegel; een extra effect dat je terug hebt gekregen van je werk. Top!

    ReplyDelete
  8. Een prachtige ( strakke ) collage! echt bijzonder door je handen in de spiegel!

    ReplyDelete
  9. Hahaha, je hebt wat capriolen uit moeten halen om dat vogeltje in de spiegel te krijgen! Hij is erg leuk geworden. Je verzint ook steeds van die leuke namen. Eerst al de gaatjesvlinder en nu de spiegelvogel :) . Het is zo leuk om te zien hoe we hier allemaal weer onze eigen draai aan geven, ik doe iedere keer weer inspiratie op!

    ReplyDelete
  10. Geweldig Elizabeth, een collage van grote klasse. Heel vindingrijk ook,
    en in gedachten zie ik je al driftig bezig om alles helemaal tot in de
    puntjes [letterlijk] voor elkaar te krijgen. En ik denk.....misschien ben
    ik eigenwijs??? dat je papier dip inmiddels tot het verleden behoort.
    Ik hoop het in ieder geval wel voor je want aan alles is te zien dat je
    et eigenlijk heel erg leuk vindt om er mee bezig te zijn.

    ReplyDelete
  11. Geniaal gedaan echt weer heel bijzonder al deze challenge s

    ReplyDelete
  12. Mooi gedaan èn goed gevonden :) Leuk dat je er weer plezier in hebt. Groetjes Anita

    ReplyDelete
  13. Wat geweldig leuk. Het lijkt alsof je papierdip over is. En dat is fijn voor jou en voor ons.

    ReplyDelete
  14. Prachtig gemaakt. Door de foto met de weerspiegeling is de gouden driehoek ineens niet meer zo’n groot vlak. De linker pagina is ook mooi. Groet, Dientje

    ReplyDelete
  15. Wauw wat een mooie verwerking van de 4 woorden. Om jaloers op te worden. Heel mooi

    ReplyDelete
  16. Knap gedaan en een mooi eindresultaat.

    ReplyDelete
  17. Ook deze is weer zo mooi geworden!
    Grappig dat je er ook een echte spiegel in hebt verwerkt.
    Elke week is best veel, is hard werken, maar je geniet er vast van.

    ReplyDelete
  18. Dat is écht veel werk geweest, maar het resultaat is grandioos !

    ReplyDelete
  19. Ik heb niet zoveel met papier maar bewonder jou/jullie werkstukken.
    Hoe kom je op het ideeën geweldig mooi om te zien.
    Groeten
    Marga

    ReplyDelete