Te koop

Monday, March 11, 2024

Gehaakte schatzakjes

Vandaag een vervolg op dit blogbericht waar ik de eerste serie gehaakte zakjes liet zien.
Het leuke is dat je heel gemakkelijk het formaat van het zakje kunt aanpassen aan de applicatie die je er op wil hebben. 
In het begin werkte ik andersom, maar dat is niet zo handig.


Deze visjes zijn heel gemakkelijk te maken en ik gebruikte hierbij dit filmpje op Youtube.



Deze schattige haasjes zijn geïnspireerd op deze afbeelding via Pinterest en deze.



En tenslotte haakte ik nog deze zakjes, waarbij het idee kwam van Etsy. Ik heb de foto een beetje ingezoomd en toen kon ik wel zien hoe ze ongeveer gemaakt waren.
De witte delen van de ogen zijn ingehaakt.

Alle zakjes zijn nog te koop, maar binnen niet al te lange tijd stuur ik ze op naar Claudia zodat zij ze kan verkopen voor de Stichting ALS.

Maar ik kan ze altijd nog als bestelling voor je maken!


14 comments:

  1. Ze zijn superleuk, vooral die laatsten natuurlijk!

    ReplyDelete
  2. O wat zijn die laatste leuk!! (die andere ook, hoor) ze geven weer een andere slinger een het idee.

    ReplyDelete
  3. Ze zijn erg leuk en knap van je dat je ze van een foto na kan maken!

    ReplyDelete
  4. Allemaal inspirerend en leuk om te zien! Mijn voorkeur gaat ook uit naar de onderste zakjes.

    ReplyDelete
  5. Deze serie mag er ook zijn wat zijn ze leuk !!

    ReplyDelete
  6. Ze zijn enig. Je bent echt van veel, creatieve, markten thuis.

    ReplyDelete
  7. Die laatste met de oortjes zijn echt snoezig geworden.

    ReplyDelete
  8. Het lijkt mij inderdaad niet zo moeilijk maar ze zijn zo lief.
    Groeten
    Marga

    ReplyDelete
  9. Ze zijn echt heel erg leuk Elizabeth, wat jou ogen zien maken je handen.
    Knap hoor dat je als je een foto ziet meteen door hebt hoe dat het dan
    gehaakt moet worden, doe het je niet na hoor.

    ReplyDelete
  10. Erg leuk al die zakjes vooral die met de oortjes en de paashaasjes.

    ReplyDelete
  11. Dit zijn ook weer van die schatjes. Ook leuk om te krijgen. Groet, Dientje

    ReplyDelete