Te koop

Friday, December 22, 2023

Advent Words 2023 (2)

Vandaag laat ik de creatieve verwerking van de volgende 4 themawoorden zien!
De vorige woorden kun je hier nog bekijken.


Dag 9&10  PEACE
Voor deze pagina koos ik even heel andere kleurtjes en dat had alles te maken met het plaatje van de bloemen. De achtergrond is roze gechalkt en ik heb washi tape gebruikt. De letters werden gemaakt uit gelli plate papier.
Het plaatje van de fiets komt uit een oude agenda en de grote bloem maakte ik zelf.



Dag 11&12   BETWEEN
Over dit woord heb ik lang na moeten denken; hoe beeld je dit uit... Ik ben op internet gaan zoeken en kwam deze afbeelding tegen van de genoemde Bijbeltekst. 
De achtergrond is lichtjes met geel gechalkt en de letters knipte ik weet uit gelli plate papier.



Dag 13&14  GRACE
Genade, dat is je hand ophouden... De afbeelding komt uit een tijdschrift, het tekststrookje hoort bij de afbeelding van de vorige dag. En met goudpen schreef ik de Bijbeltekst op een bijpassend stukje gelli plate papier.



Dag 15&16   JOY
Hier heb ik gebruikt gemaakt van een dubbele tijdschriftafbeelding. Mensfiguur tekende ik op hetzelfde papier als waar de grote letters uitkomen. De bloem heb ik zelf gemaakt een tijdje terug.

Nog 4 woorden te gaan!

10 comments:

  1. Wat heb je dat weer mooi uitgebeeld!

    ReplyDelete
  2. Wat leuk die bloem die uit het kleine fietsmandje lijkt te komen!
    Ik kan me voorstellen dat Between moeilijk was om uit te beelden, maar je het het weer mooi opgelost.
    Grace, aan hand ophouden had ik niet gedacht, maar toen ik er even goed over nadacht begreep ik dat je helemaal gelijk had.
    Joy en geel, een mooie combinatie!

    ReplyDelete
  3. Bijzonder. Ik word wel een beetje "naar" van de hand met het kaarsvet...

    ReplyDelete
  4. Die hand met het kaarsvet vind ik juist heel erg mooi. Kaarsvet is eigenlijk helemaal niet zo heet als het lijkt. Weer heel mooi gemaakt deze woorden. Lijkt me moeilijk om steeds weer wat te bedenken, maar dat kan jij goed.

    ReplyDelete
  5. Iedere keer verras jij weer, Prachtig gedaan.

    ReplyDelete
  6. Wat knap toch weer, in met alleen worden iets creatiefs te maken.
    Hey zijn poëzie pagina's geworden.
    Bedankt voor je mooie Kerst kaart die ik gisteren mocht ontvangen!

    ReplyDelete
  7. Wat is het mooi aan het worden. Ik vind het heel inspirerend en creatief wat je maakt.

    ReplyDelete
  8. Vind ook deze serie weer erg mooi uitgebeeld Elizabeth, ook PEACE volop
    in roze tinten vind ik heel mooi geworden. Je zelfgemaakte bloem daarin
    is echt een heel mooi exemplaar!!!

    ReplyDelete