Te koop

Wednesday, April 17, 2024

Rood gebreid cirkelgezicht (CCC 4)

Wat is dit toch een leuke challenge van Conny. Ik maak dingen die ik zelf nooit zou bedenken omdat je een aantal gegeven woorden combineert. En of het nu gek is of juist leuk staat maakt niet uit...


Dit zijn de gegeven woorden voor deze week en het kostte me weinig moeite om daar iets mee maken.
Restjes, een plaatje uit de Flow en ff een breiwerkje op prikkertjes...


En toen op de pagina ernaast de combinatie van de woorden. Ik breide een vierkant lapje en knipte dat rond uit. Dat werd lekker rommelig en het hoofd kreeg haar en het gezicht werd voorzien van ogen en een neus.
De achtergrond komt ook uit een Flow boekje en er is nog een halve cirkelrest op geplakt.
Tenslotte vond ik nog een stukje van het schapenvachtje dat bij ons op de grond ligt en z'n beste tijd gehad heeft. Daarmee heb ik meteen de rafels van het gezicht kunnen wegstoppen.

En nu ga ik snel kijken wat de andere deelnemers hebben gemaakt!

 Conny - Josephine - Frederika - Irene - Kitty - Marjan - Rian - Janny - Hannie 

18 comments:

  1. Het is heerlijk om met deze uitdaging bezig te zijn. Wat heb je het weer leuk uitgewerkt!

    ReplyDelete
  2. Een leuke uitwerking. Grappig ook het gebreide gezicht. Ik ben het helemaal met je eens, leuk om Anders te denken doode aangereikte woorden

    ReplyDelete
  3. Hihi, wat een grappige collage heb je ervan gemaakt! Het gezichtje kijkt een beetje bedenkelijk en met dat witte vachtje lijkt net of ze een boa omheeft.

    ReplyDelete
  4. Heel geinig het gebreide gezichtje, en het bontje om de hals! Leuk om steeds de woorden erbij te verwerken!

    ReplyDelete
  5. Twee mooie collages Elizabeth. Leuk hoor dat dat zo werkt met vier verschillende woorden die je zelf nooit zo bij elkaar zou zoeken. Ik heb letterlijk lootjes getrokken met de woorden en het is fascinerend om nu al die verschillende uitwerkingen te zien.

    ReplyDelete
  6. Heel geslaagd je collage en dus ook de opdracht!

    ReplyDelete
  7. Geweldig, dit koppie alles zit er op en er-an!

    ReplyDelete
  8. Ook weer leuk geworden deze collages. Steeds weer een uitdaging om iets te bedenken.
    Maar natuurlijk lukt dat bij jou, en ook bij anderen zie ik.
    Leuk die verschillen.

    ReplyDelete
  9. Fantastisch! Je hebt de woorden heel "puur" gebruikt, ik vind het heel goed gelukt!

    ReplyDelete
  10. Echt geweldig Elizabeth hoe je letterlijk de vier woorden hebt toegepast,
    eigenlijk nog moeilijker denk ik dan ze samen te laten smelten tussen
    nog meer toevoegingen. Het is echt heel leuk geworden!!! En ook jij
    hebt een duidelijke stijl, leuk om te zien.

    ReplyDelete
  11. Heel goed gevonden. Het is iedere keer leuk om te zien wat jullie allemaal maken.

    ReplyDelete
  12. Wat een grappig gebreid gezicht. Leuke collage is het geworden. Ik werd er vrolijk van. Groet, Dientje

    ReplyDelete
  13. Leuk hoor hoe kom je op het idee? Zo mooi om al die verschillen te zien.
    Groeten
    Marga

    ReplyDelete
  14. Heel knap gedaan Elizabeth, zowel de eerste collage als het rood gebreide cirkelgezicht, die laatste is heel grappig geworden.

    ReplyDelete
  15. Wat leuk gedaan Elizabeth, super leuk! Groetjes Anita

    ReplyDelete
  16. Ja hoor knap gemaakt en dat breien op prikkertjes zie ik zo voor me

    ReplyDelete