Te koop

Monday, April 1, 2024

Inhoud van het boekje ...

Begin Maart liet ik HIER zien dat ik van vierkantjes en gelliprints een boekje had gemaakt.
En ik beloofde om te laten zien wat ik met dat boekje van plan was...


Op dat moment zat ik nog volop in de papier-dip en was ik druk bezig met het maken & haken van spulletjes voor diverse doelen.
Soms maak je zoveel verschillende dingen dat je later niet goed meer weet wat je nu eigenlijk allemaal hebt gedaan.


Daarom kopieerde ik de gemaakte foto's naar een Word bestandje en paste ik het formaat aan.
Na het printen knipte ik de plaatjes uit en heb ik alles opgeplakt. 
De bedoeling was voor elke maand een pagina, maar dat lukte al niet voor februari.


Soms is het ook niet helemaal duidelijk bij welke maand je het moet plakken, meestal kies ik voor de maand waarop het 'af' is.
Aangezien de maand maart alweer voorbij is, wordt het tijd dat ik daar ook weer een overzichtje van ga maken...


13 comments:

  1. Volgens mij heb jij al héél veel boekjes gemaakt, mooi zijn ze en heel leuk denk ik om soms in terug te kijken ook.

    ReplyDelete
  2. Met maandelijks een boekje maken zal het een overzichtelijk geheel worden.
    Veel werk, dat zal het zeker zijn….maar wel leuk om te zien.
    Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Kan me dat boekje nog heel goed herinneren, het is heel mooi geworden en
    uiteindelijk met de uitleg in dat filmpje viel het je uiteindelijk heel erg mee om
    het te maken. Maar dit boekje gaat zeker heel erg mooi worden, maakt toch
    helemaal niet uit wanneer ieder maand klaar zal zijn. Het is toch een behoorlijke
    uitzoekerij allemaal maar ben er van overtuigd dat het prachtig gaat worden.

    ReplyDelete
  4. Wat een leuk idee. Nu zie je pas goed wat je allemaal hebt (af)gemaakt.

    ReplyDelete
  5. Wat leuk al die foto's van de mooie dingen die je inmiddels al gemaakt heb.
    Dat zijn er heel veel! En soms ook meerdere uitvoeringen van bepaalde dingen.
    Je bent echt een duizendpoot en heel creatief, want soms maak je ook dingen zonder patroon.
    Leuk dat je daar nu een duidelijk overzicht van hebt in dit boekje.

    ReplyDelete
  6. Ik heb jaren, soms zelfs dagelijks, een planner bijgehouden en nu zit ik in een enorme planner dip! Het is ook gewoon prima zo en jouw album is van jou dus doen wat je leuk vind, met of zonder papier! Echt leuk dit overzicht, enne haken is ook zo leuk!!!

    ReplyDelete
  7. Zo wordt het boekje goed gebruikt. Wat heb je toch veel gemaakt, en veel daarvan zonder patroon. Je bent een echte creatieve duizendpoot.

    ReplyDelete
  8. Wat een leuke invulling van het boekje en wat ben je produktief!

    ReplyDelete
  9. Dat is wel een heel leuk idee! En wat heb je veel gemaakt al dit jaar.

    ReplyDelete
  10. Wat een goed idee om een overzicht van de werkstukken te maken. Leuk. Groet, Dientje

    ReplyDelete
  11. Dat is nog eens een goed idee, als je het dan verkocht of weggegeven hebt, heb je nog steeds de foto in je boekje:) Groetjes Anita

    ReplyDelete
  12. Wat een leuk idee! Niet alles houd je zelf natuurlijk, en zo heb je een mooi naslagwerk.

    ReplyDelete
  13. Wat een leuk boekje wordt dit zo. Ik probeer ook bij te houden wat ik allemaal maak, valt inderdaad niet altijd mee.

    ReplyDelete