Te koop

Wednesday, April 24, 2024

Gescheurde vierkante turquoise vis (CCC 5)

Wat gaat de challenge van Conny toch snel; we zijn alweer op de helft...!


Zoals jullie inmiddels gewend zijn van mij maak ik de linker pagina met alleen puur de woorden.
Soms begin ik hiermee, maar in dit geval begon ik juist met de rechterpagina...
Hoe het komt, weet ik niet... maar ik had 'doorzichtig' in mijn hoofd en daarom koos ik voor crêpepapier en knipte ik een stukje vellum voor de 'woorden' pagina.
Helemaal overbodig dus, maar daar kwam ik pas achter toen ik als laatste de woorden ging opplakken!
En nu is mijn groene vierkant ook niet meer echt vierkant, tenzij je door het vellum heen kijkt...


Er bestaan dus echt van die vierkante vissen, kwam ik achter... Het crêpepapier heeft nog wat accentjes gekregen met een witte chalkstift.
De achtergrond is een restje van iets dat ik ooit geschilderd had. En de staart is gescheurd van een geverfde oude boekpagina.



En wat zouden de andere deelnemers gemaakt hebben?

Conny - Josephine - Kitty - Marjan - Frederika - Irene - Janny - Rian 

20 comments:

  1. Mooi! Prachtige kleurencombi: turquoise en groen.

    ReplyDelete
  2. Nou wat Judy zegt: die kleuren zijn geweldig. Ik vind hem helemaal mooi.

    ReplyDelete
  3. Dat zijn twee waterfrisse pagina's, mooi gemaakt. Volgens mij echt jouw kleuren.

    ReplyDelete
  4. Hele mooie pagina's. De vis rechts is best groot maar toch zo teer en sprookjesachtig, heel mooi! Mooie achtergrond ook met die 'bubbles'. O en 'doorzichtig' komt in week 9 aan de beurt ;)

    ReplyDelete
  5. Wat origineel, een vierkante vis! De kleuren zijn echt prachtig.

    ReplyDelete
  6. Wat een fraaie collage Elizabeth, het heeft het transparante van water gekregen. En die vierkante vissen, heten die misschien Koffervis? Doet me denken aan een plaat in een boek dat ik als kind vaak bekeek, en die koffervis fascineerde me.

    ReplyDelete
  7. Ze zijn allemaal zo verschillend wat ik langs zie komen mooi gemaakt weer

    ReplyDelete
  8. Weer heel anders maar super gemaakt, vooral de vis!

    ReplyDelete
  9. Mooi, de kleuren en de onderwerpen matchen prachtig!

    ReplyDelete
  10. Deze combinatie is weer ZEER geslaagd Elizabeth,. Vooral de vis steelt
    de show, wowww wat mooi is die. Als ik mijn ogen een klein beetje dichtknijp
    dat zie ik de vis heel sierlijk heen en weer zwemmen. Wat een fraaie sierlijkheid,
    er zit echt beweging in deze collage, ik be fan!!!

    ReplyDelete
  11. Het gaat inderdaad snel! Heel mooi dat groen met turquoise, een hele mooie uitwerking en ik zie het vierkant goed hoor :) Leuk weer :) Groetjes Anita

    ReplyDelete
  12. Prachtig Elizabeth en al loopt iets anders dan je bedoeld, dan nog maak jij er wat van.
    Ik vind het méér dan geslaagd.

    ReplyDelete
  13. Ik vind de linker collage ( de eerste foto) het mooist. Je hebt er weer heel veel werk van gemaakt.

    ReplyDelete
  14. Beeldschoon, vooral die kleuren.

    ReplyDelete
  15. Prachtig. Zo mooi hoe de kleuren in elkaar opgaan en versterken. Groet, Dientje

    ReplyDelete
  16. Prachtig geworden. Een vis met een vierkante kop, nee daar heb ik ook nog nooit van gehoord, maar wel apart.
    Trouwens wat je zelf bedenkt is altijd goed toch?

    ReplyDelete