Te koop

Wednesday, March 20, 2024

Doe je ook mee?

Een paar weken geleden deed Conny al een oproepje om mee te doen met 'Creëer een Collage'.
En heel lang hoefde ik er niet over na te denken... Aangezien ik al een hele tijd in een papierdip zit, leek me dit wel een goede kans om eruit te komen!

Bron; internet


Vandaag begint de challenge officieel en kun je starten met het maken van je collage die je dan volgende week woensdag op je blog laat zien!
Allerlei materialen en technieken mogen gebruikt worden... 

Ik zag dat we al met z'n vijven zijn om mee te doen, en met Conny zelf erbij met zes...
Maar misschien heb je het bericht niet gezien of volg je Conny niet en daarom dacht ik 'laat ik proberen er nog meer bekendheid aan te geven...'

11 comments:

  1. Weer een leuke uitdaging. Ikzelf werk niet veel met papier. Heb wel getwijfeld of ik mee zou doen. Papier is immers altijd in huis.

    ReplyDelete
  2. Dank je Elizabeth, wie weet zijn er meer liefhebbers. Maar met een paar mensen wordt het vast ook al leuk!

    ReplyDelete
  3. Dit vind ik altijd vreselijk leuk om werkjes van anderen te zien maar zelf frutselen is niks voor mij.
    Ik hou het wel bij de recepten voorlopig

    ReplyDelete
  4. Goed idee om het nog extra onder de ndacht te brengen.
    Ik heb me bij Connie afgemeld, ik sla deze keer over.
    Natuurlijk ga ik bij iedereen kijken, heel veel plezier.
    Groetjes Anita

    ReplyDelete
  5. Een hele leuke uitdaging. Knap dat jullie mee gaan doen. Ik ben benieuwd naar jullie collages.

    ReplyDelete
  6. Ik ben niet van de collages, maar ik kijk graag bij je mee.

    ReplyDelete
  7. Ik ben geen creatief mens maar bewonder graag.

    ReplyDelete
  8. Veel succes met maken van de collages, ik ga kijken naar jullie resultaten. Groet, Dientje

    ReplyDelete
  9. Jaaaaa Elizabeth, ik doe ook mee, maar dat wist je al natuurlijk. Ben ook heel
    benieuwd wat we allemaal te zien gaan krijgen. En ook heel leuk de verschillende
    stijlen van iedereen te ontdekken.

    ReplyDelete
  10. Als er iets is waar ik slecht in ben dan zijn het wel collages.
    Ben benieuwd wat jullie er van maken.

    ReplyDelete
  11. Ik sla over vind het wel leuk maar ben niet zo n papier mens

    ReplyDelete