Te koop

Friday, February 2, 2024

Nog meer jasjes voor de warmwaterzak

 Na het haken van twee hoezen voor een warmwaterzak smaakte het nog steeds naar meer...

Ik had een leuke foto op internet gezien van twee zwarte katten en daar wilde ik iets mee!

Een paar uurtjes puzzelen, rekenen en schuiven achter de laptop en ik had een ontwerpje...

Altijd even spannend of het dan wordt wat je in je hoofd hebt!




Als je het patroon graag wil gebruiken, mag je me een mailtje sturen. De achterkant van de hoes is gehaakt met de bloksteek.

Intussen had ik alweer een nieuw ideetje. Ik had ergens gevelhuisjes op een kussen gezien en het leek me leuk om ook zo'n huisje op de voorkant van een hoes te maken.


Dus er volgden weer een paar computeruurtjes; ik vind dat ook erg leuk om te doen hoor!
En ook het haken zelf was een feestje om te doen.


De achterkant is gedaan met de crochet brick stitch. Beide hoezen hebben weer een colletje gekregen van reliëfstokjes. En ze zijn te koop, à € 11,50 waarvan de opbrengst 100% voor één van de goede doelen hiernaast is.
NB de kattenhoes is vandaag al verkocht!

Ik denk dat er nog wel een paar jasjes zullen volgen...


19 comments:

  1. Creatieve ideeën en een mooie uitwerking ervan! Ik kan me voorstellen dat er voor dit soort kruikenhoezen echt wel een afnemer te vinden is.

    ReplyDelete
  2. Wat super gaaf zijn ze geworden. Jij kan goed vooruit met zulke prachtige ideeën. Ik ben bijna jaloers :))) nee hoor mijn tijd komt wel weer.

    ReplyDelete
  3. Wat ben je lekker bezig! Het voorbereiden/tekenen vraagt vaak veel tijd, maar het hoort erbij en het is echt de moeite waard want de kruikenzakken zien er prachtig uit!

    ReplyDelete
  4. Wat ik al eerder schreef, het is een verslaving :-)
    Maar heel herkenbaar hoor, ik heb dat ook met lapjes en quilts maken.
    Die met de poezen vind ik zo leuk! Eigenlijk zonde om die onder het dekbed te leggen toch?
    Je zou die poezen ook kunnen gebruiken op als je een trui maakt voor de kleinzonen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maar een warmwaterzak is ook heerlijk voor onder je voeten als je in de kamer zit, of tegen je buik bij buikpijn...

      Delete
  5. Wat zijn ze leuk en uniek.
    Helemaal geweldig dat die kattenzak is verkocht. Want hett is toch het leukst als je je spullen verkopen kunt.

    ReplyDelete
  6. Wat zijn ze leuk. Die met het huis lijkt op de pannenlappen die ik maakte. En van het ene idee komt het andere. Je bent weer helemaal in je hum. Groet, Dientje

    ReplyDelete
  7. Wat ben je toch fijn bezig. Het is allemaal zo leuk wat je maakt.
    Fijn weekend.
    Marga

    ReplyDelete
  8. Heel origineel en kleurig en mooi! Hopelijk gaan ze veel koude voeten of pijnlijke buiken verwarmen.

    ReplyDelete
  9. Wat heb je gave ontwerpen gemaakt en wat zijn ze mooi geworden! Heel geslaagd.

    ReplyDelete
  10. Wat zijn ze leuk, écht, wat zó gaaf !

    ReplyDelete
  11. Wat een leukertjes!!! Ik was even een poosje afwezig. Ik ga nog even verder neuzen op je blog.
    groetjes Sandra

    ReplyDelete
  12. Zo hé, jij zit in een goede flow :) Wat een ideëen heb je. Ze zijn allebei prachtig geworden.
    Leuk ook al die verschillende dingen in je winkeltje. Groetjes Anita

    ReplyDelete