Te koop

Friday, February 23, 2024

Andere konijnen

Na al dat gepriegel en in elkaar zetten van popjes en beestjes, had ik wel eens zin in een No-Sew gevalletje en die vond ik in mijn inspiratiemapje (klik).



Nu had ik net van Nel (leidinggevende kledingbank) een heleboel restjes garen gekregen om weer iets te maken voor één van de doelgroepen.
Het gemêleerde garen leek me wel leuk voor dit konijntje, maar toen ik eenmaal bezig was vond ik het wel een beetje hard aanvoelen. Misschien niet zo geschikt voor een knuffeltje...
Toch ging ik door, want ik wilde ook het patroontje even uitproberen.

Ik dacht dat ik nog procesfoto's had gemaakt, maar ik geloof dat ik me daar toch in vergist heb...

In elk geval was het beestje in een wip gemaakt en alhoewel het een beetje stug was, vond ik toch dat hij mocht blijven.
Je kunt hem altijd nog op een plank of i.d. neerzetten...



En toen konijntje af was, wilde ik toch wel weten hoe zachter garen zou haken bij dit patroontje.
Daarom zijn ze nu met z'n tweeën; wel zo gezellig!
Ik sluit niet uit dat ik er in de toekomst nog een paar ga haken...



13 comments:

  1. Oh wat een scheetjes!!! Hard of zacht, ook leuk als sleutelhanger.

    ReplyDelete
  2. Wat een leukerds! Hmm, het zou zomaar kunnen dat ik dat patroon ook eens ga proberen ;-)

    ReplyDelete
  3. Dat zijn heerlijke knuffeltjes denk ik, heel goed vast te houden door kleine handjes en nog leuk ook!

    ReplyDelete
  4. Ah schattig soms valt garen bet iets anders uit maar wat geeft het geen konijn is hetzelfde. Ik vind ze goed geslaagd

    ReplyDelete
  5. Leuk hoor ze kijken zo lief de wereld in.
    Fijn weekend.
    Marga

    ReplyDelete
  6. Ach, een hard konijn.... ook lief toch? Knuffelen is met de zachte misschien net iets leuker, heb je ze beide al uitgeprobeerd? :-)

    ReplyDelete
  7. Wat een leuk patroon, weer twee konijntjes voor het goede doel erbij.
    Groetjes Anita

    ReplyDelete
  8. Ze zijn enig Elizabeth, je schrijft dat het in een wip gemaakt was👀
    zou je weleens bezig willen zien, ik denk dat je HEEL SNEL kan haken.
    Het resultaat is nu ook weer enig!!!
    Heel fijn weekend wens ik je.....🐰 🐰 🐰 🐰 🐰 🐰 🐰

    ReplyDelete
  9. Wat een grapjassen. Heerlijk als je niet alles in elkaar hoeft te zetten.

    ReplyDelete
  10. Wat zijn ze lollig. Daar kunnen kinderhandjes wel wat mee. En de restjes verdwijnen zo ook weer. Groet, Dientje

    ReplyDelete