Te koop

Monday, January 29, 2024

Terugkoppeling 'polletje' RvdM

Terugkomend op het Polletje RvdM denk ik dat het toch goed is om nog door te gaan met de receptenronde tot en met juni.
Er blijken best veel mensen te zijn die daar òf op gerekend hebben, òf nog voldoende recepten in gedachten hebben om te delen.
Wie een beetje 'klaar' is, stopt gewoon eerder. En niemand is verplicht om elke maand iets te plaatsen hè...

In de zomer is er altijd wat minder blogactiviteit, maar er zijn ook mensen die lekker doorgaan.
Daarom lijkt het me leuk om vanaf juli tot en met december een bloghop te doen rondom Tips en tricks. En dat kunnen we heel breed nemen; gezondheid, huishouden, financiën, opbergen, tuinieren, milieu, hergebruik ...  Wat vind jij de moeite waard om te delen met anderen...?



En dan zouden we - toekomstmuziek hoor - in 2025 Favorieten per maand kunnen doen.
Marjan kwam met dat idee, en ik vind het heel leuk! Ze gaf al wat voorbeelden in haar reactie op Polletje. Wel moeten we even bedenken of de items voor zoveel mogelijk mensen geschikt zijn, dus vooral breed kijken. Wie tips heeft, mag ze hieronder alvast geven!



En natuurlijk ben je totaal vrij om op elk moment in te stappen of een keer over te slaan of ermee te stoppen. Het moet gewoon leuk blijven!

17 comments:

  1. Wat ben je goed voor ons bezig! (ik voel me een beetje schuldig dat ik het je dit keer alleen laat opknappen. Als je me nodig hebt, weet je me te vinden toch?)
    Leuk die tips en tricks, ik ga eens rondstruinen naar goede ideeën en ik ga natuurlijk ook nadenken over 12 favorieten voor volgend jaar. 'We' zijn op tijd 🤣

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor! Ik vind dit hartstikke leuk om te doen en het gaat me vrij gemakkelijk af...

      Delete
  2. Ik denk dat het een beetje buiten de bedoeling van mijn blog valt. Ik deel wel eens tips over Blogger en pc dingen, als het zich zo voordoet. Maar iedere keer iets bedenken zou ik moeilijk vinden.

    ReplyDelete
  3. Het lijkt mij sowieso leuk om tips en tricks te krijgen, maar het zelf bedenken vind ik moeilijker.
    Op een aantal Duitse blogs zie ik een jaarbingo. Dat zijn 36 onderwerpen en die kun je willekeurig in het jaar afstrepen als je daar iets over geplaatst hebt. Is niet echt een bloghop.
    https://niwibo.blogspot.com/search/label/Bingo

    ReplyDelete
  4. Leuke ideeën! En inmiddels heb ik al weer een recept om te delen, dus ik kan 't vast ook nog wel tot juni vullen ;-)

    ReplyDelete
  5. Een prima besluit, ik ga in ieder geval door met de recepten .

    ReplyDelete
  6. Wat leuk!!
    Ik doe mee zolang ik dat doe haha .....
    Ik heb voor de komende maand in ieder geval nog een recept een zo'n hop(perdepop) vind ik ook leuk.
    Ik ga eens even nadenken over ideeën, anders lift ik gewoon mee op jullie ideeën 😉.
    En ik zal weer wat reclame maken op mijn blog, wie weet hebben meer mensen zin om mee te doen.

    ReplyDelete
  7. Genoeg ideeën heb je. Ik ben benieuwd en kijk tzt of ik er aan mee kan doen

    ReplyDelete
  8. Eigenlijk vind ik het heel leuk met enige regelmaat aan iets mee te doen.
    Dus ik vind alles prima

    ReplyDelete
  9. Lijkt me wel leuk om te doen. Misschien ook iets vertellen over je hobby? Lijkt me dat daar veel over te vertellen is. Of over je huis ( niet te persoonlijk natuurlijk). Lievelingsboek.
    Maar eerst nog de recepten!

    ReplyDelete
  10. ik blijf nog meedoen aan de recpten voor zover dat lukt. Ik weet nog niet of ik mee ga doen aan wat daarna komt.

    ReplyDelete
  11. Fijn om te lezen dat RvdM zoals afgesproken doorgaat tot aan eind datum.Dat is ook de reden dat ik me destijds aanmelden.Wanneer er daarna een ander leuk thema komt zie ik wel weer verder.Mijn interesses zijn breed en lees én reageer daarom met veel plezier op de blogs die ik graag volg.
    Lees het wel tegen die tijd of ik verder mee zal en kan doen,jaar vooruit kijken is beetje lang voor mij☺️
    Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Met de recepten blijf ik nog meedoen, wat daarna komt bekijk ik nog. Groet, Dientje

    ReplyDelete
  13. Dat snap het helemaal, er zijn toch een aantal mensen die dat graag willen.
    Het was al leen beetje duidelijk toen ik de reacties las. Wat daar na komt ga ik
    nog even over nadenken.

    ReplyDelete
  14. Ik blijf wel meedoen met de recepten en daarna kijk ik even hoe of wat. Maar is een leuk idee.

    ReplyDelete