Te koop

Saturday, January 27, 2024

Walvissen

Deze leukerds kwam ik ook weer tegen tijdens het surfen (klik), en ik kon ze niet weerstaan!
Het is echt een setje, dus ik kon het niet in mijn hoofd halen om er maar één te maken...


Het mannetje had ik als eerste af, maar het was nog wel een gedoe met die snor en het hoedje.
De onderdelen van zijn maatje liggen al klaar. Bij haakwerk met 2 kleuren in één toer moet je goed oppassen dat je de draadjes goed meeneemt, maar het was gelukkig maar een klein stukje.
Het zijn flat amigurumi's; platte lichtgevulde beestjes...


Het duo was er-rug moeilijk op de foto te krijgen. Ze zaten natuurlijk in de badkamer, maar Tom was steeds zo onduidelijk. Dat komt misschien ook wel door het donkerblauw...




17 comments:

  1. Ze staan er goed op en ze zijn super leuk!

    ReplyDelete
  2. Wat een leuk stel. Je kunt zien dat ze het goed naar hun zin hebben.

    ReplyDelete
  3. Wat een grappig stel, ze hebben wel wat deftigs.

    ReplyDelete
  4. Wat een schatjes. Erg leuk door die mooie kleuren.

    ReplyDelete
  5. Ook weer zo leuk dit stel. Volgens mij ben je een beetje verslaafd aan het raken. Het Net staat natuurlijk helemaal vol met leuke patronen van dieren en andere dingen.
    Ben benieuwd wat het volgende project zal zijn, je bent vast al op zoek.

    ReplyDelete
  6. Oh dat scheve hoedje van Tom, geweldig, hij krijgt er een ondeugende uitstraling door!

    ReplyDelete
  7. Vind ze enig Elizabeth, Tom lijkt een beetje dronken met zijn scheve hoedje.
    Het zijn leuke kleine knuffel walvisjes, een lief stelletje. En dat is vaak met
    donkere kleuren dat ze slechts te fotograferen zijn of in ieder geval de details
    zijn dan heel slecht zichtbaar. Maar ze staan best goed op de foto hoor!!!

    ReplyDelete
  8. Wat een mooi stel, ik vind ze geweldig!

    ReplyDelete
  9. Zó leuk,denk dat geen enkel kindje ze niet zal willen hebben.
    Ger

    ReplyDelete
  10. Ze zijn geweldig een mooi stel. Donkere en witte kleuren zijn lastig om foto's mee te maken. Nou nu al benieuwd wat er nu weer op je programma staat 😅

    ReplyDelete
  11. Wat zijn ze leuk geworden, een grappig stel :)
    Groetjes Anita

    ReplyDelete
  12. Wat een schatjes. Groet, Dientje

    ReplyDelete