Te koop

Monday, September 4, 2023

RvdM...

Bijna een maand geleden blogde ik over 'Wie doet er mee ... met Recept van de maand?' 
Je kunt dit bericht HIER nog even terug lezen. Als je vragen had, dan heb ik ze ook daar meteen beantwoord...



Vandaag nog even een kleine herhaling en meteen wat aanvullingen.

- Het gaat dus om heel gewone recepten (zeker geen culinaire hoogstandjes), maar die je de moeite waard vindt om te delen.
- Elke tweede vrijdag van de maand proberen we een recept op het blog te delen, zie het lijstje onderaan.
- De opzet is om het een jaar lang vol te houden, maar misschien stoppen we wel eerder...
- Sommige dames gaven aan dat manlief kookt, maar misschien wil hij je dan wel een recept in je oor fluisteren...
- Je bent zeker niet verplicht om elke maand mee te doen door dan een recept op je blog te plaatsen
- Ik ben van plan om linkjes te plaatsen naar de blogs van de dames die meedoen; als je dit niet wil, geef het dan even aan want dan haak ik je uit de lijst...



En dan even de data op een rijtje:
1. Vrijdag 8 September 2023
2. Vrijdag 13 Oktober 2023
3. Vrijdag 10 November 2023
4. Vrijdag 8 December 2023
5. Vrijdag 12 Januari 2024
6. Vrijdag 9 Februari 2024
7. Vrijdag 8 Maart 2024
8. Vrijdag 12 April 2024
9. Vrijdag 10 Mei 2024
10. Vrijdag 14 Juni 2024
11. Vrijdag 12 Juli 2024
12. Vrijdag 9 Augustus 2024

Deelnemers RvdM tot nu toe:
Judy - Daphne - Janny - Irene - Willy - 
Conny - Mieke - Marthy - Céline - Josephine - 
Toos - Miriam - Annet - Marja - Anita - 
Akkelien - Dini - 

En dan waren er nog een paar dames die twijfelden... geeft niets ... ik zie het wel!
A.s. vrijdag is het zover; ik kijk er naar uit...


18 comments:

  1. Ik heb al wat in gedachten. En ik hoop dat ik er op tijd aan denk om het te posten. Leuk!

    ReplyDelete
  2. Mijn recept staat al klaar. Ik vind het een heel leuk idee.

    ReplyDelete
  3. Ik heb m'n eerste blog al in de planning staan :-) Leuk dat je al een lijstje met links hebt, dat zal ik vast toevoegen. Culinaire groetjes van Akkelien

    ReplyDelete
    Replies
    1. Leuk dat je bericht al klaar staat en ik ga je toevoegen aan de lijst!

      Delete
  4. Goed dat je het nog even onder de aandacht brengt ;)
    Groetjes Juffrouw Ooievaar

    ReplyDelete
  5. Je mag mij er wel bij zetten, zal me gaan voorbereiden. Hopelijk heb ik nog foto’s van het recept. Groet, Dientje

    ReplyDelete
  6. Leuk, leuk dat er toch zoveel meedoen, ben er al mee bezig
    voor a.s vrijdag, ben ook heel benieuwd wat we allemaal te zien krijgen.

    ReplyDelete
  7. Goed dat je ons eraan doet denken. Bedankt voor het lijstje met data, zet ik in mijn agenda.

    ReplyDelete
  8. Fijn dat je een reminder plaatst, anders was ik het glad vergeten. Ik ga alvast een bericht maken voor vrijdag.

    ReplyDelete
  9. Oh ja leuk. Ik zal morgen een recept naar je mailen met de herkomst in mijn familie ervan

    ReplyDelete
  10. Vandaag lukte het niet meer, maar ik ga de data noteren. Leuk idee. Ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  11. Kwam jou leuke initiatief tegen op het blog van Marthy.Ben graag bezig in mijn kleine keukentje en wil graag mee delen in het project.Zal het lijstje met data noteren.Mijn pas nieuw begonnen blog zal wat moeilijk te vinden zijn(kan helaas op mijn vorige blog waar ik 13 jaar blogden niet meer inloggen maar mijn blogposten zijn nog wel te lezen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Het was niet mijn bedoeling anoniem te reageren maar weet even niet hoe dan. hoorndesovervloeds3.blogspot.com
      Groet Ger

      Delete
  12. Ik kwam hier via Marthy terecht en het lijkt mij ook wel leuk mee te doen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Helemaal leuk! Iedereen mag meedoen en ik ben al benieuwd naar je recepten...

      Delete
  13. Hallo Elizabeth het lijkt me leuk om ook mee te doen. Dus noteer me maar, leuk initiatief!
    Groetjes Sylvia

    ReplyDelete