Te koop

Wednesday, March 15, 2023

Daphne was jarig

Vorige week was Daphne jarig en sinds we elkaars adressen hebben, sturen we ook met de verjaardag een kaart. Nou kan ik niet tippen aan het niveau van Daphne, dus ik vond het best moeilijk om iets te maken. 

Maar ik wist dat ze van lila houdt en ik had ook gelezen dat ze met haar man aan het klussen was in de woonkamer. Een tijdje terug hadden ze de slaapkamer gedaan en is er een nieuwe hobbykamer ingericht.


In een woontijdschrift vond ik een geschikte afbeelding van een woonkamer in lila. Geen idee of de kamer deze kleur gaat krijgen hoor...
Ik stanste een cirkeltje met vogeltjes; ze voeren overleg over de kleuren en dessins...
De waaier met staaltjes zit met een paperclip bovenaan de lichtlila kaart.


De binnenkant van de kaart kreeg ook nog een kleurtje m.b.v. een dp. Rondom even langs een inktkussentje gehaald en met dezelfde inkt werd ook Gefeliciteerd gestempeld.

13 comments:

  1. Het is je weer gelukt om er iets moois van te maken. Het is zo hartverwarmend om een kaartje te ontvangen dat iemand zelf gemaakt heeft. Juist in deze tijd is het zo fijn dat mensen aan elkaar denken.
    Groeten
    Marga

    ReplyDelete
  2. Kijk, daar is "mijn" kaart.
    En ik vond het zó ontzettend leuk bedacht, die woonkamer, ik herkende het meteen!
    Haha, nee hoor, wij hebben geen Lila in de woonkamer, lekker neutraal beige, bruin en grijs.
    En nu met de kaarten die allemaal in de kamer aan mijn rekjes hangen is het zo gezellig.
    Heel erg bedankt voor deze originele, leuke kaart.
    Ik vind het erg creatief bedacht.

    ReplyDelete
  3. En dat is weer goed gelukt. Zeker als ik de reactie van Daphne lees ha ha allebei tevreden. Hoe mooi kan het zijn.

    ReplyDelete
  4. Het is weer een persoonlijke kaart geworden, prachtig. Groet, Dientje

    ReplyDelete
  5. Leuk dat je de kaart zo persoonlijk maakte. En hij werd ontzettend gewaardeerd las ik.

    ReplyDelete
  6. Dit bericht hierboven zat dus nog in mijn muis en was voor Bettie maar kan ht niet verwijderen???????

    Maar hier schreef ik net dat ik het een PRACHT van een kaart vind, alles bij elkaar en die kleuren zijn zo mooi in harmonie. Echt heel geslaagd!!! Dat waaiertje van die stalen vind ik zo leuk.

    ReplyDelete
  7. Wat een mooie persoonlijke kaart!

    ReplyDelete
  8. Wat leuk! Lila in de woonkamer, dat zou ik ook niet zo snel doen, al vind ik het ook een geweldige kleur.

    ReplyDelete
  9. Wat leuk bedacht om er een kleurenwaaier op te doen.
    Hele leuke en sfeervolle kaart.

    ReplyDelete
  10. Het is je weer gelukt om een mooie en heel persoonlijke kaart te maken! Wat leuk die kleurenstaaltjes 👍🏻

    ReplyDelete
  11. Weer zo leuk gemaakt, daar zal ze blij mee zijn.
    De kamer lila... dat zal wel niet, maar wat kleine dingen zoals kussentjes kan het toch de juiste sfeer geven, net als deze kaart.

    ReplyDelete
  12. Zo leuk om een persoonlijke kaart te krijgen.

    ReplyDelete
  13. Jij bent een échte kaartenmaakSTER !

    ReplyDelete