Te koop

Sunday, January 8, 2023

Sara

Vlak voor het einde van het oude jaar werd Sara geboren, het 4e kindje van ons nichtje Liza en haar man Christian.


Ik had al een tijdje geleden deze schattige babyslofjes gebreid. Het is een patroon van Juffrouw Ooievaar en de slofjes heten Dolfje. Maar ik noem ze nu natuurlijk Sara. 
Het zijn heerlijk stevige slofjes en niet moeilijk om te maken, vind ik.
En ook heel geschikt voor een jongetje!
Maar omdat ik een fotootje zag van Sara met een grijs vestje en dito mutsje, durfde ik het wel aan.



Natuurlijk gingen de slofjes vergezeld met een kaartje, òok al vorig jaar gemaakt. 
Zo lekker als je uit je eigen voorraad kunt pakken!





16 comments:

  1. Schattig paar slofjes, en een leuke kaart erbij. Zeker handig als je wat op voorraad hebt liggen!

    ReplyDelete
  2. Ooooh, TE schattig, die kleine slofjes.
    En het kaartje is ook super leuk.

    ReplyDelete
  3. Schattig zijn je slofjes en leuke kaart.
    Fijn dat je het zo uit je voorraad kan halen.

    ReplyDelete
  4. Wat een lieve kleine slofjes je heb voor Sara gebreid Elizabeth,
    ze lijken me heerlijk warm en blijven zo te zien ook goed om
    de voetjes zitten. Wat een mooi cadeautje zo samen met het
    geborduurde kaartje.

    ReplyDelete
  5. Oh, wat een schattige slofjes, maar vlak ook het kaartje niet uit.
    Mooi allebei !

    ReplyDelete
  6. De kaart en de slofjes passen mooi bij elkaar. Handig dat je de slofjes al klaar had. Die prachtige geborduurde kaart was vast een plezier om te maken!

    ReplyDelete
  7. Wat een schattige slofjes. Ik herinner me ineens dat ik die vroeger ook breide. Samen met de kaart is het weer een mooi kado.

    ReplyDelete
  8. Wat zijn ze leuk, die slofjes. Sara's voeten blijven nu lekker warm. En dat schaap, daar word je ook warm van. Groet, Dientje

    ReplyDelete
  9. Dat zijn de beste cadeautjes: waar zoveel liefde en aandacht in gestopt zijn. Het kaartje is ook prachtig!

    ReplyDelete
  10. Lieve slofjes zijn het geworden. Sara wordt maar verwend door oudtante Elizabeth :-)
    Dat kaartje is ook schattig en gaat zeker in het plakboek.
    Geen idee of moderne ouders nog een plakboek hebben...

    ReplyDelete
  11. Leuke slofjes voor een lief meisje. En ook al zo'n lief kaartje erbij.

    ReplyDelete
  12. Dat zijn lieve slofjes. Handig om een kaartje uit voorraad te kunnen gebruiken.

    ReplyDelete
  13. gefeliciteerd, lieve slofjes, zo super die gebreide slofjes voor die kleine voetjes!

    ReplyDelete
  14. Hele leuke slofjes, ik vind vooral het bandje over de bovenkant een mooi detail!

    ReplyDelete