Te koop

Saturday, December 24, 2022

Kerstwens & kaart



Zo vlak voor de Kerstdagen wil ik jullie allemaal een hele fijne Kerst wensen. Kerst, het feest van het Licht en de geboorte van Jezus ...


Dit jaar maakte ik mijn kerstkaarten m.b.v. Vintage Christmas sheet music afdrukjes. Ik heb 4 verschillende kerstliederen op een A-4 gekopieerd in Word en daar een aantal prints van gemaakt.
Elk lied is langs de randen gescheurd, voor een oud effect, en met goudstempelinkt bewerkt.
De strookjes ribkarton komen van een chocoladeletter.
Elke kaart is afgewerkt met een aan de achterkant vastgeplakt strookje lichtgeel bewerkt Vellum waarop 2 glittertjes en een touwstrikje. 
Natuurlijk lekker lastig om al die kaartjes zo te doen, en voor de ontvangers idem dito...
Maar ik vond het gewoon leuk staan!

Ik maakte ook nog een aantal borduurkaarten voor Kerst, maar die laat ik binnenkort zien.
Allemaal een goede en gezegende Kerst gewenst!

13 comments:

  1. En heel mooi is deze kaart eer van je werk dank je wel Elizabeth. Fijne gezegende dagen.

    ReplyDelete
  2. Mooi en zo leuk dat je zelfs het ribbeltje van een chocoladeletter kan gebruiken. Groet van Bertie(bo)

    ReplyDelete
  3. Wat een leuk en origineel idee, die kerstkaarten. Prachtig vind ik ze.
    Ik wens jou ook een mooi kerstfeest en een gezond en gelukkig 2023.

    ReplyDelete
  4. Mooi!
    Voor jullie ook: fijne feestdagen!
    Lieve groet,
    Akkelien

    ReplyDelete
  5. Ik heb ook zo'n mooie kaart mogen ontvangen, dankjewel.
    Ik wens jullie fijne feestdagen samen met het hele gezin.
    Liefs Anita

    ReplyDelete
  6. Heel mooi! ook van hier goede kerstdagen toegewenst!

    ReplyDelete
  7. Prachtig al die kerstkaarten die je laat zien.
    Ben blij dat ik er ook een mocht ontvangen, ik geniet er van.
    Nogmaals gezellige kerstdagen gewenst.
    Lieve groetjes,
    Floor

    ReplyDelete
  8. Wat een werk heb je er van gemaakt, ze zijn prachtig. Ik had nog in dit jaar al een idee voor de kerstkaarten van volgend jaar, met oud bladmuziek.... Fijne dagen in warmte en gezelligheid.

    ReplyDelete
  9. Dank je wel Bets, voor de mooie borduur kaart, hij heeft een heel mooi plekje bij ons in huis. Voor jou en je gezin, de liefde van Christus.
    Gerda

    ReplyDelete
  10. Hele fijne Kerstdagen toegewenst !

    ReplyDelete
  11. Ik was zo gelukkig om zo’n mooie kaart te krijgen. Dank je wel.

    ReplyDelete