Te koop

Saturday, December 31, 2022

Eindejaarsbericht

 


Nog even een berichtje op de laatste dag van 2022...
Het zijn een beetje 'rare' dagen hier vanaf kerst. 
Ik werd zaterdag voor de kerst ziek en lag 3 dagen in bed. 
Dinsdag vond ik het tijd om maar weer eens aan te kleden, maar toen begon DH te rillen en wist hij niet hoe snel hij in bed moest komen. 
Maar hij was die dag nog wel langs de GGD gereden en had zich laten testen. 
's Avonds kwam het bericht binnen dat het positief was.
Ik had die dag een zelftest gedaan, maar die was negatief. 
Daar geloofde ik nu dus eigenlijk niets meer van. 
Hoe dan ook, we moesten gewoon uitzieken.

Vorig jaar hadden we ook samen corona, net nà Nieuwjaarsdag. 
We herkennen de symptomen en net als toen liep ik voorop qua herstel omdat ik ook eerder begon. Maar ik heb nooit heel veel energie (als gevolg van ...), dus heel fit zal ik nooit worden.

Enfin, DH knapt nog niet snel op en baalt er wel van. 
Ik laat het maar gewoon over me heenkomen en ben allang blij dat ik de klusjes in huis kan doen en verder zit ik wat te haken en een spelletje op mijn mobiel te doen. Niks hoeft...

Zelfs bloggen hoeft niet, maar ik maak nu toch even een uitzondering.
Want ik wil jullie graag vertellen dat ik ontzettend blij ben met alle leuke contacten via Blogland.
Dankjewel voor al jullie reacties, telkens weer. En voor jullie heerlijke inspirerende blogberichten!
Het is zo warm en gezellig... Ik hoop dat dit ook blijft in 2023.


Goede jaarwisseling!


17 comments:

  1. Ah wat naar maar wel herkenbaar ik kreeg de griep 3 dagen voor kerst. Heb het wel gered 1e kerstdag toen alle kinders kwamen gourmetten maar nog steeds niet de oude veel hoesten en zooo moe. Maar vooruit elke dag bied nieuwe kansen. ziek het goed uit. En gelijk heb je er moet even niks. Ik wens je toch een fijne jaarwisseling en een goed creatief en liefdevol nieuwjaar. Beterschap samen liefs Albèrtje Bedankt voor de leuke contacten die we mogen hebben. Dat is zo bijzonder en dat koesterik.

    ReplyDelete
  2. Eerst maar lekker beter worden met zijn tweeën, Elisabeth. En ik wens je een fijne jaarwisseling, en veel gezondheid in het nieuwe jaar!

    ReplyDelete
  3. Van harte beterschap, alle goeds voor het nieuwe jaar en een dikke dankjewel voor al het leesplezier wat je ons geeft !!

    ReplyDelete
  4. Ik wens jou en je man Beterschap en wens je een heel lief gelukkig en gezond 2023 toe. Bedankt voor alle leuke blog berichten en reacties. Gr. Marga

    ReplyDelete
  5. Eerst maar lekker uitzieken samen Elisabeth.
    En een fijne jaarwisseling en ik lees met heel plezier je blog.

    ReplyDelete
  6. Van van harte beterschap, niks mis met rustige dagen! Dankjewel voor alle mooie blogjes en het leuke contact.

    ReplyDelete
  7. Balen, de griep/corona... Ook hier is 't niet griepvrij in huis, helaas.
    En ja, wat fijn de blogwereld, de leuke berichten, de fijne reacties: ik houd er ook van! Goede jaarwisseling en voor 2023 alle goeds, geluk en gezondheid!

    ReplyDelete
  8. Balen hoor, om corona te krijgen zo vlak voor de feestdagen.
    Vooral als je al weinig energie hebt, kan het lang duren voordat je weer op het oude niveau bent.
    Wens jullie beiden beterschap.
    Dat vind ik ook zo leuk van bloggen, dat je er leuke contacten aan overhoudt.
    Natuurlijk gaan we ook in het nieuwe jaar weer gezellig door, misschien wat minder, maar wel fijn om elkaar onze belevenissen en de dingen die we maken te laten zien.
    Gezellige jaarwisseling en een gezond 2023.
    Liefs,
    Floor

    ReplyDelete
  9. Bloggen en de onderlinge communicatie blijft leuk vind ik. Van harte beterschap voor jullie allebei en een creatief 2023!

    ReplyDelete
  10. Van harte beterschap gewenst samen en een goede jaarwisseling. En bij al die opmerkingen over het gezellige van blogland hierboven sluit ik me graag aan. Laten we vooral zo doorgaan met elkaar!

    ReplyDelete
  11. De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en het was weer leuk om dit jaar je verhalen te lezen.

    ReplyDelete
  12. Oh getsie zeg weer besmet met corona. Ook van mij de beste wensen voor 2023. Het lukt niet om veel blogjes te lezen maar zo nu en dan probeer ik het wel en hoop dat het in 2023 weer wat meer gaat lukken.
    groetjes Sandra

    ReplyDelete
  13. Corona heeft wel een goed moment uitgekozen om op visite te komen, balen. Heel veel beterschap samen. Rustig de tijd nemen om op te knappen. Ik ben blij met jouw en blogjes van anderen. Gezellig om te lezen en je doet inspiratie op. Fijne jaarwisseling. Groet, Dientje

    ReplyDelete
  14. Beterschap! De beste wensen voor 2023. Ik vind het altijd leuk om je blog te lezen, en blijf je ook het komende jaar graag volgen.

    ReplyDelete
  15. Oh wat hebben jullie een pech! Ziek zijn is nooit leuk, maar 2 x tijdens de feestdagen is wel héél erg naar.
    Zachtjes aan maar, hopelijk sukkelen jullie niet heel lang door...
    Ik wens jullie een mooi maar vooral een gezond 2023!
    Dank voor alles afgelopen jaar 😘

    ReplyDelete
  16. Veel beterschap, een heel goed jaar en ik blijf je blogberichten graag lezen.

    ReplyDelete
  17. Och Elizabeth, jullie zijn echt pechvogels, voor de tweede
    keer de klos en weer tijdens de feestdagen. Neem alle tijd
    om je weer mens te gaan voelen. Wens jullie alle goeds toe
    voor 2023, en hoop dat we nog lang van elkaars blog kunnen
    blijven genieten het geeft inderdaad een fijn warm gevoel en
    dat moeten we zeker koesteren.
    Veel sterkte en hoop dat jullie je snel weer wat beter zullen
    voelen.

    Lieve groet,
    Josephine

    ReplyDelete