Te koop

Monday, November 14, 2022

Nog wat zorgenvriendjes...

In mijn fotobestand kwam ik nog een aantal zorgenvriendjes tegen die ik van de zomer heb gehaakt.
Ze heten zo, omdat ze aan de achterkant een zakje met een rits hebben, en kinderen daar een briefje met hun zorgen in kwijt kunnen. 


Hier is Snuffel, het liefste konijn van de wereld...



Mr. Pinguin



En Kwakie, de kikker


Ze gaan allemaal naar Troostdekentje, waar ze een goede bestemming krijgen.
Terwijl ik het spul op de foto zette, begonnen er nog wat andere stemmen te klinken.
Ik keek even omhoog...


en zag daar deze kleine ondeugden over de bovenrand van de deur hangen....
Kom maar eens tevoorschijn, riep ik!


Eerst waren ze op de trap gaan zitten, maar die foto is mislukt omdat het daar tè donker was.
Maar ze hadden in de gang ook de lade van het kastje open getrokken om een beetje goed te kunnen zitten. Dat leverde een leuke foto op van het viertal.
Mopshondje, Kaka (kleine kikker), Lammie en Vossie mogen ook mee naar het goede doel!

En voorlopig ben ik even klaar met het haken van knuffels en zorgenvriendjes!

15 comments:

  1. Ah, wat een lieverds! Niet alleen vanwege hun uiterlijk, maar zeker ook omdat ze al die zorgen van de kinderen bij zich willen houden. Super gedaan Elizabeth!

    ReplyDelete
  2. Wat een prachtige verzameling. Ze hebben allemaal schattige 'koppies'.

    ReplyDelete
  3. Wat een mooi doel om voor te haken. Ze zijn erg leuk!

    ReplyDelete
  4. Wat een mooie lappenpoppen goed geslaagd en voor een heel mooi doel. Daar zullen weer veel kindjes heel blij mee zijn

    ReplyDelete
  5. Daar worden weer veel verdrietige kinderen vrolijk mee gemaakt.

    ReplyDelete
  6. Wat een schatjes, die zullen vast troost kunnen geven.
    Een mooi doel Elizabeth.

    ReplyDelete
  7. Wat een PRACHTIGE serie heb je weer gemaakt Elizabeth,
    en die kleine eigenwijze koppies bovenop de deur, zo lief!!!
    Alleen al zo'n geweldig lief beest in je armen hebben geeft
    zo'n kind al enorm veel liefde, letterlijk een troostvriendje.
    Je bent een MOOI mens Elizabeth!!!

    ReplyDelete
  8. Wat een schat aan schatjes. Heel erg mooi, daar worden vast kindjes blij van. Ik word er in ieder geval vrolijk van. Groet, Dientje

    ReplyDelete
  9. Wat een leukerds, daar maak je vast veel kinderen blij mee!

    ReplyDelete
  10. Zo leuk en lief allemaal. En jij en veel mensen die dit ook doen zijn echte lieverds.

    ReplyDelete
  11. Tjonge, dat is een flinke collectie! Je hebt flink doorgehaakt.

    ReplyDelete
  12. Wat zijn ze leuk allemaal daar worden veel kindjes weer blij van.
    Inderdaad een heel leuk boekje.

    ReplyDelete
  13. Tis een vrolijk stel bij elkaar. Het konijn vind ik toch wel het allerleukst.

    ReplyDelete
  14. Mooie knuffelpoppen (zorgenkindjes) voor troost dekentjes. Daar zullen weer een aantal kinderen blij mee zijn.

    ReplyDelete