Ik dacht eigenlijk dat ik nog een paar vellen had liggen, maar dat bleek niet zo te zijn.
Hè bah, ik wist juist welk huisje ik wilde gaan maken en nu moest ik wachten totdat de bestelling binnen zou komen.
Intussen las ik bij, via mijn blogleeslijst. O ja, die plaatst nog steeds erg verlaat alle berichten. Maar ik doe het nu zo dat ik bij degene die een reactie bij mij plaatst even doorklik op de naam en dan de blog en dan zie ik meteen of er een nieuw bericht is.
Later ga ik dan nog een keer de leeslijst langs...
En toen kwam ik dit berichtje van Willeke tegen en laat ik nu al een tijdje die leuke patroontjes van Primrose Cottage sparen en opgeslagen hebben...
De keuze was snel gemaakt; een zomertafereeltje natuurlijk.
Even in de kast zoeken naar een geschikt lapje en dan kleuren kiezen.
Zo fijn als je het voor het pakken hebt!
En vol ijver begon ik en het ging zo fijn. Ik moet zeggen dat ik me ook heel goed voelde die dag, vrijdag was dat... En terwijl het zò warm was die dag...
Haha, en toen kreeg ik eind van de middag al een berichtje dat mijn plastic canvas stramien de volgende dag bezorgd zou worden!
Dat zou nog keuzestress kunnen gaan worden...
Maar nee hoor..., het was juist leuk om af te wisselen. Het plastic stramien borduurt lekker in de hand als ik onder de bomen in de boomgaard zit.
En het zomerborduurwerkje doe ik graag aan de grote tafel buiten; dan leg ik het neer.




Heerlijk hè buiten borduren!
ReplyDeleteAls ik "vanalles" af heb, wil ik ook weer gaan borduren. Deed het vroeger veel maar op een bepaald moment kwam er de klad in. Nu eerst maar een deel van mijn voorraad op breien en haken wegwerken. Ik heb er geen last van met de zomerse temperaturen!
ReplyDeleteLeuk!
ReplyDeleteIk.heb al heel wat huisjes opgeslagen op pinterest.
Maar nog niets mee gedaan.
Jij vind ook steeds weer iets nieuws op het wijde net om te gaan doen.
ReplyDeleteVervelen... dat woord kennen we niet hè?
Ook al voel je je niet goed, er is altijd wel een moment om iets leuks te doen.
Geeft een goed gevoel, lekker bezig zijn en iets leuks maken.
Bij mij vandaag geen nieuw berichtje hoor :-)
Och, dat zomerborduurtje... wat schattig. Beeldige kleurtjes, die witte ondergrond zo lekker fris... En dan ook nog leuke huisjes,hardstikke leuk op dat stramien. Dit wordt een huisverzameling! Heerlijk om lekker buiten te zitten werken, dat warme weer is daar heel geschikt voor.
ReplyDeleteWat een geweldig leuke projecten!
ReplyDeleteWat een heerlijke hobby toch ook! Echt wij hebben geen tijd om ons te vervelen. Prachtig ziet het er nu al uit. Ik neem aan dat het 3D huisjes worden van de plastic stramien? Heel erg leuk, nu al. Geniet jij maar lekker onder de bomen.
ReplyDeleteAh wat leuk weer, eens wat anders om te doen. Ziet er mooi uit enlekker in de schaduw. Dan is het wel uit te houden.
ReplyDeleteOnder de bomen in de boomgaard.... wat heerlijk!
ReplyDeleteHaha, niks geen keuze stress, gewoon beide tegelijk.
ReplyDeleteLeuk voor de afwisseling