Te koop

Wednesday, October 2, 2024

Vrouwelijke kunst met hand in koraal

Vandaag laat ik collage 2 zien van de Najaars-editie "creëer een collage" van Conny.



Het woord 'koraal' had ik zelf ingestuurd en is bedoeld als kleur (samengesteld uit rood, oranje en roze), maar er zullen vast ook deelnemers zijn die aan koraalrif hebben gedacht!
Ik heb 'ladder' weggelaten en daarvoor in de plaats het wisselwoord 'vrouw' gebruikt, omdat dit veel beter uit kwam bij de tweede pagina...


Want... ik kwam dit plaatje tegen in de verzamelmap en alhoewel de tint iets meer 'burnt sienna' is, wilde ik het toch gebruiken!


En wat vind ik het toch weer leuk om te doen!

Nu ga ik snel bij de andere deelnemers kijken; bij Conny kun je de linkjes vinden...


9 comments:

  1. Hij is super geslaagd. Een mooi geheel heb je er van gemaakt.

    ReplyDelete
  2. Heel mooi Elizabeth. Je hebt er een prachtige collage van gemaakt. Fijn dat we dan wisselwoorden hebben als je er een niet kunt gebruiken.

    ReplyDelete
  3. Heel mooi uitgewerkt, met die koraalroze achtergrond heeft het ook een zachte vrouwelijke uitstraling.

    ReplyDelete
  4. Leuke pagina's, de linker vind ik dit keer het leukst.

    ReplyDelete
  5. Erg mooi uitgewerkt, mooie pagina in je boek.

    ReplyDelete
  6. Heel mooi, vooral de rechter pagina met dat vrouwengezicht.

    ReplyDelete