Te koop

Wednesday, September 4, 2024

Vakantiefoto's

Ik kan het toch niet laten om nog wat Italië-vakantiefoto's te laten zien...
De eerste foto van het vorige blogbericht was inderdaad het uitzicht dat we hadden vanaf ons terras voor het huisje dat we huurden. Niet alle huisjes hebben zicht op het meer. 


De tuin was behoorlijk dicht gegroeid en dat was jammer omdat je daarmee veel ruimte verliest en daardoor was het zicht op het meer ook minder dan verwacht.


Het meer blijft natuurlijk de grote trekpleister; adembenemend mooi van alle kanten.


Zaterdagmiddag reden we naar Laveno, waar we de veerboot naar Verbania (overkant van het meer) zagen. 


We liepen wat over de boulevard en bekeken het station.


Hier krijg je toch nooit genoeg van...


Hierboven zie je het meer bij Luino, een grote plaats waar we niet zover vandaan zaten.
DH is dol op ijs, en ik moet zeggen dat het ook wel bijzonder lekker ijs was, wat we in één van de ijssalons met regelmaat gingen halen...


En als we dan op een bankje zaten te smullen, hadden we uitzicht op dit prachtige hotel in oude stijl.


24 comments:

  1. Heerlijke foto's! Leuk huisje hadden jullie.

    ReplyDelete
  2. Heerlijk dat we een beetje mee mogen genieten van jou vakantie. Mooie foto's en dat meer is prachtig!!

    ReplyDelete
  3. Ziet er prachtig uit. Heerlijk zo'n vrij huisje.

    ReplyDelete
  4. Wat is het daar mooi! En dan lekker kijken mét een heerlijk ijsje….

    ReplyDelete
  5. Prachtig dat meer, water heeft altijd een grote aantrekkingskracht op me, het verandert voortdurend.

    ReplyDelete
  6. Italië met uitzicht op het meer en het lekkerste ijs van de wereld……dat is echt 🎉vakantie VIEREN🎉
    Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Wat een mooie foto's van een prachtige omgeving!
    Snap wel dat jullie er van genoten hebben en natuurlijk heel veel foto's gemaakt, waaruit je maar moeilijk kunt kiezen.

    ReplyDelete
  8. Dat klinkt als een heerlijke vakantie! Tja, ik kan me eigenlijk ook best voorstellen dat sommige mensen die volgroeide tuin fijn vinden, geeft wel privacy bij je huisje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Het park is zo ingedeeld dat iedereen privacy heeft (hoge hagen en de huisjes verspreid). Maar deze tuin was helemaal naar binnen dichtgegroeid...

      Delete
  9. Wat een prachtig uitzicht op het meer! Kan me voorstellen, dat jullie het erg naar de zin hadden!

    ReplyDelete
  10. Wat een leuk huisje. Jammer dat het uitzicht wat beperkt is. Maar vlakbij een meer is het altijd fijn om te wandelen, dus is er genoeg te zien. Dat blijkt wel uit je mooie foto’s.

    ReplyDelete
  11. Wat een mooie vakantie foto's. En ik heel benieuwd hoe je markt is gegaan. Het kan zo wisselend zijn maar ik heb ook wel eens het idee dat ook dat minder wordt.
    Groetjes Albèrtje

    ReplyDelete
  12. Heerlijke foto's van een prachtige plek. Schattig vakantiehuis!

    ReplyDelete
  13. Mooi dat jullie zo genoten hebben, het is aan de foto's te zien. Ik ben daar als klein meisje wel geweest.

    ReplyDelete
  14. Leuk dat we even mee mogen naar Italie! Mooie foto's!

    ReplyDelete
  15. Heerlijk al die beelden Elizabeth, Wij zijn ook verliefd op de prachtige meren in Italië, zowel Como, Lago Maggiore of het Garda meer hebben wij ook regelmatig bezocht.
    Zo mooi die prachtige uitzichten waar je gewoon nooit genoeg van krijgt. Heerlijk om
    jullie foto's allemaal te bekijken, geniet er heerlijk van mee.

    ReplyDelete
  16. In één woord, PRACHTIG !
    De eerste vakantie met mijn vriend, nu mijn man, gingen we met een jongerenreis naar het Gardameer. Een meer heeft altijd aantrekkingskracht, wat zullen jullie genoten hebben.

    ReplyDelete
  17. Tis er zo mooi. Ik kan me het nog goed herinneren. Wij zijn toen met de pont naar de overkant gegaan. Naar Cannobio volgens mij.

    ReplyDelete
  18. Wat een mooi huisje hadden jullie. En een prachtige omgeving daar, vooral dat meer is geweldig.

    ReplyDelete