Te koop

Wednesday, June 5, 2024

Collage boekje af!

Het is me gelukt om alle collages bij elkaar in een boekje te krijgen!


De voorkant van het boekje is gemaakt met DP uit een Flow en de afbeelding komt uit de Flow kalender. Zie je me zitten al nadenkend over de prompts en genietend van een kop thee?


De achterkant van het boekje is meteen is gemaakt met allerlei plaatjes uit een pakket dat ik eens in de kringloopwinkel vond en direct op het karton geplakt. 

In alle kartonnen pagina's werden gaatjes gemaakt en voor de binding heb ik weer de Slip Knot methode gebruikt.


Misschien was het beter geweest om 3 gaatjes per pagina te maken, maar dat merk je pas achteraf.


En zo ziet het er dan vanbinnen uit als je het boekje doorbladert...
Ik vond het een superleuke challenge van Conny en ik vind het reuze dat er vanaf september nog iets aankomt...!


18 comments:

  1. Prachtig zeg. Wat een leuk boekje is het geworden. Dat derde gaatje kun je toch alsnog doen?

    ReplyDelete
  2. Wat een prachtig boekje heb je er van gemaakt Elizabeth!

    ReplyDelete
  3. Je hebt er een prachtig boekje van gemaakt. Toch leuk om zo alle 10 bij elkaar te houden. Super

    ReplyDelete
  4. Mooi gedaan en lekker creatief... 👌

    ReplyDelete
  5. Ja hoor, ik zie het voor mij hoe jij zit na te denken.....
    Leuk, het is een mooi boekje om nog vaak met plezier in te bladeren.

    ReplyDelete
  6. Echt leuk gedaan Elizabeth! Die slip knotbinding past er heel mooi bij!

    ReplyDelete
  7. Het is een heel leuk boekje geworden.
    Zo fijn alles bij elkaar.

    ReplyDelete
  8. Dat is nog eens leuk om een aandenken voor jezelf te maken. Je hebt een perfecte voor- en achterkant gemaakt. En eerlijk is eerlijk, dat knotje staat je erg leuk!

    ReplyDelete
  9. Leuk geworden. Misschien is zoiets doen ook wel wat voor mij.

    ReplyDelete
  10. Je hebt de collages heel mooi verwerkt tot een boekje, het ziet er super uit. Zo kun je nog vaak (en overzichtelijk) nagenieten of inspiratie opdoen.

    ReplyDelete
  11. Het is een heel geslaagd boekje geworden Elizabeth, en de voor en achterkant
    passen er perfect bij. Ook de wijze van binden is erg leuk en vooral bij deze
    collages. Ook de voor en achterkant heb je mooi gekozen. Drie gaatjes had het geheel meer stevigheid gegeven, met twee gaatjes wiebelt het een beetje heen en weer denk ik.
    Maar netb wat Mieke schrijft, de derde kan je er nog bijmaken eventueel.

    ReplyDelete
  12. Heel fijn om alle collages bij elkaar te hebben, dan kijk je er makkelijk nog eens op terug.

    ReplyDelete
  13. Wat een mooie manier om je collages bij elkaar te bewaren! De voor- en achterkaft passen er helemaal bij, leuk gedaan.
    Als het echt nodig is, kan je er toch nog een derde gaatje bijmaken? Maar ik kan me voorstellen dat je daar even geen zin meer in hebt hoor ;o)
    Groetjes Marjan (Google wil mijn accountnaam weer eens niet laten zien)

    ReplyDelete
  14. Wat leuk dat het een boekje is geworden.

    ReplyDelete
  15. Nou dat is mooi en zo heb je ze allemaal bij elkaar

    ReplyDelete
  16. Wat leuk zo'n boekje... knap en leerzaam...

    ReplyDelete