Te koop

Wednesday, May 22, 2024

Grillig doorzichtige zwarte man (CCC 9) ...

Vandaag de 9e uitdaging van Creeër een collage met Conny, en dat betekent dat we er nog maar één te gaan hebben!
Wat jammer dat het bijna voorbij is, en ik hoop stiekem dat iemand een nieuwe challenge bedenkt...
Voor mij is het een goede stimulans om met papier bezig te zijn.


Daar zijn de woorden die het onderwerp vormen voor de 9e collage...
Uitleg is niet nodig, denk ik.


Maar toen werd het moeilijk... Ik had dit plaatje (uit de Flow illustratiekalender) al eerder opzij gelegd en ik wilde daar e.e.a. mee gaan doen. 
In gedachten had ik de man al zwart gemaakt, grillige en doorzichtige bladvormen erover heen gelegd...
Maar toen drong het tot me door dat ik het zou verknoeien. Deze afbeelding heeft alles al in zich!


Ja, zo kan het dus ook gaan...

En wat maakten de andere dames met deze woorden?
Neem maar eens een kijkje bij:
Conny - Josephine - Frederika - Kitty - Irene - Janny - Rian - Hannie


21 comments:

  1. Tsja, dat plaatje lijkt inderdaad voor deze opdracht gemaakt, niets meer aan doen!
    De linkerpagina heeft je wel laten nadenken.

    ReplyDelete
  2. Hihihi... dat is grappig! Gek dat je het dan na verloop van tijd opeens ziet! je hebt een mooie uitvoering gemaakt van de opdracht. En nu zomaar 2! Ik vind het ook zo leuk, dit soort uitdagingen. Helaas kwam ik er niet aan toe...

    ReplyDelete
  3. Supermooi beide pagina's. Zulke mooie plaatjes die je vind. Het is inderdaad erg leuk om met deze uitdaging aan het werk te zijn. De 10 weken zijn maar zo om.

    ReplyDelete
  4. Heel mooi gedaan! Beide pagina’s doen het samen ook zo mooi..

    ReplyDelete
  5. Ja inderdaad, dat plaatje is al perfect van zichzelf. Mooi!

    ReplyDelete
  6. Ze zijn beiden heel sprekend Elizabeth. Mooi hoor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ps na de laatste collage volgt bij mij een extra bericht voor een nieuwe uitdaging in september!

      Delete
  7. Ik vind ze allebei goed geslaagd, eh de rechter is zelf al goed geslaagd.😉
    Leuk is het hè, al verzamelend ontdekken...

    ReplyDelete
  8. Niks meer aan doen moet je gedacht hebben, hahaha. De woordenpagina is trouwens ook een hele leuke hoor!

    ReplyDelete
  9. Heel mooi, wat grappig dat je een plaatje had bewaard waar alles al in zit.

    ReplyDelete
  10. De rechter pagina is eigenlijk al helemaal klaar, niks meer aan te doen, en zo mooi!
    Die je zelf hebt gemaakt vind ik ook heel leuk hoor.
    Zo handig dat je blijkbaar veel bladen hebt liggen waar je uit kunt kiezen om zo tot mooie resultaten te komen.
    Veel plezier met de laatste volgende week.

    ReplyDelete
  11. Schitterend de doorzichtige zwarte man, zo laten dus!

    ReplyDelete
  12. Ik vind de linkse collage Prachtig. Heel mooi gevonden hoor.

    ReplyDelete
  13. Weer heel mooi, beide met de opgegeven woorden en toch zo verschillend.
    Groetjes Anita

    ReplyDelete
  14. Niks meer aan doen! Ja, het klopt gewoon, hé!

    ReplyDelete
  15. Vind beide pagina's heel geslaagd Elizabeth, en inderdaad de rechterkant
    is al helemaal compleet. Heerlijk om af en toe zo'n gemakje te hebben.
    Het is een Waanzinnig mooie afbeelding!!! De linker man is tevens ook
    een prachtig voorbeeld om een gezicht te tekenen

    ReplyDelete
  16. Dat iedereen met enkele woorden zo heerlijk aan de gang kan gaan, met mooie resultaten, dat vooral !

    ReplyDelete
  17. Twee heel verschillende bladzijden, grappig zo naast elkaar.
    Wat lief van de Flow dat ze je hebben geholpen met deze opdracht 😉, je hebt helemaal gelijk, niets meer aan doen!

    ReplyDelete
  18. Ik vind ze beide prachtig maar de rechter heeft mijn voorkeur, die is spannend, vertel bijna een verhaal. Heel mooi gedaan, goed dat je gestopt bent.

    ReplyDelete
  19. Die rechter pagina, heeft geen bewerking nodig, alles zit er in. Bijzonder dat je net zo’n plaatje in de voorraad hebt. Mooi. Groet, Dientje

    ReplyDelete