Te koop

Wednesday, April 10, 2024

Hobbelige geel verbrande vrouw (CCC 3)

Wat een raar opschrift boven dit blogbericht hè...?
Maar ja, het is wel wat ik gemaakt hebt!

Conny heeft een hele leuke challenge georganiseerd, waarbij je steeds 4 woorden krijgt.

 


Op een gele achtergrond plakte ik de ingrediënten voor de collage. 
Hobbelig vond ik een beetje lastig, want ik dacht nogal 3D, maar het is toch goed gekomen.
En dan 'iets dat verbrand is' ... Ik heb fikkie zitten steken in de keuken met een waxinelichtje en dat was best een leuke bezigheid. Het verbaasde me hoe snel papier brandt (de bloemenspuit stond naast me hoor en de kraan was vlakbij) en àls het vuur dan uit is, schroeit het toch nog verder...


Dat 'geel verbrand' komt niet zo uit de verf, maar ik hoop maar dat ik aan de opdracht heb voldaan.
Het plaatje van de vrouw was veel groter, maar de warmte 'vrat' nog even na.
Vooral de achterkant is zwart geblakerd, maar dat is nu natuurlijk niet meer te zien!


Wederom een hele leuk opdracht Conny!

En kijk ook maar bij
Conny - Josephine - Irene - Kitty - Marjan - Frederike - Rian - Hannie - Janny

23 comments:

  1. Haha, ik zat ook met een waxinelichtje te prutsen én een kopje water ernaast…
    Heel goed gelukt hoor, Elizabeth. We worden echt aan het denken gezet!

    ReplyDelete
  2. De titel is inderdaad een beetje vreemd, haha!
    Mooie kleurencombinatie heb je gemaakt en volgens mij heb je je prima aan de opdracht gehouden. Je hebt er in ieder geval lol in gehad zo te zien en dat is het belangrijkste.

    ReplyDelete
  3. Haha ik heb jullie aangezet tot pyromanerij.... je hebt een prachtige collage gemaakt Elizabeth. Weer heel inspirerend al die verschillende interpretaties.

    ReplyDelete
  4. Wat leuk gevonden met de lucifers! Ook weer een fraaie collage!

    ReplyDelete
  5. Ook weer heel leuk gedaan, ik heb me maar niet gewaagd aan lucifers, gewoon een plaatje uitgeknipt.

    ReplyDelete
  6. Je hebt alles erop zitten dus ik zou zeggen op zijn minst gelukt! Maar hij is nog heel leuk geworden ook, met een mooie kleurencombinatie en wat dat verbranden betreft, als je er snel iets op zet (een glas of een potje ofzo) is het vuur gelijk gedoofd.

    ReplyDelete
  7. Wat is-ie mooi geworden!!! Grappig, ik gebruikte ook lucifers, maar dan anders 😉

    ReplyDelete
  8. Wat een mooie vertolking van de 4 woorden. Ik had ook de ervaring met het snelle verbrandingsproces. :-)

    ReplyDelete
  9. Volgens mij voldoe je perfect aan de opdracht. Het is ook een prachtig geheel geworden. Bijzonder dat het verbranden zo'n invloed had op het eindresultaat, door het "nabranden".

    ReplyDelete
  10. Haha, pyromaan.
    Maar ik snap wat je bedoelt, dat geeft een heel leuk effect.
    Leuke pagina 's weer.

    ReplyDelete
  11. Heel leuk al deze zo verschillende collages te zien. Aan dit soort uitdagingen zal ik nooit meedoen, ze creatief ben ik niet.
    Ben dus ook erg benieuwd waar Elizabeth mee aankomt na de recepten uitdaging over paar maanden.

    ReplyDelete
  12. Voor mij is deze collage super geslaagd Elizabeth, je hebt lekker fikkie gestookt en dat gaaf een prachtige verschroeide rand. Heel leuk zoals je dat doet, steeds de rechter en de linker papgina tot een samengsmolten geheel te maken. Vind het woord hobbelig eigenlijk ook heel goed geonden. Het staat ook prachtig bij het geheel, mooie kelurencombi ook.

    ReplyDelete
  13. Gelukkig komt verbranden alleen in de challenge van Conny voor en niet in jou leuke opdracht RvdM😉of het zou flamberen moeten zijn.
    Met jou uitgevoerde opdracht is het prima gelukt en klopt aan alle kanten.
    Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Wat een leuke uitvoering van het thema. Die lucifers zag ik ook bij anderen, goed idee.

    ReplyDelete
  15. Weer heel mooi en goed gevonden, de uitwerking is zoals altijd super!
    Ik vind wel dat het snel gaat, alweer week drie.
    Groetjes Anita

    ReplyDelete
  16. Ook al weer zo'n leuke invulling van de opdracht!

    ReplyDelete
  17. Ik vind het bijzonder vinden als ik naar al die verschillende collages kijk. iedereen gaat anders om met de opdracht en maakt er iets moois van.
    Groeten
    Marga

    ReplyDelete
  18. Ik vind dat de vrouw goed uit de verf komt, ook al was dit niet helemaal de bedoeling. Ik vind de collage weer geslaagd. Groet, Dientje

    ReplyDelete
  19. Goed gelukt Elizabeth, dat branden is leuk om te doen hè, ik heb het ook weleens gedaan. Tja misschien schuilt in ieder van ons toch een klein pyromaantje.

    ReplyDelete
  20. Prachtig deze! Leuk bedacht ook en heel mooi uitgevoerd.

    ReplyDelete
  21. Wat knap gedaan! Ik heb er naar gekeken, maar misschien moet ik eerst met pensioen zijn voor ik elke week een opdracht kan uitvoeren. Ik wil vaak te veel.... maar wel een recept op mijn nieuwe blog:
    https://keukenfantasie.blogspot.com

    ReplyDelete