Te koop

Friday, February 16, 2024

Pocket bunny

Drie schattige zak-konijntjes op een rij... Ik kwam ze natuurlijk weer tegen op Pinterest (daar moet ik echt minder gaan kijken hoor...) en ik kon ze niet weerstaan.

Het is een gratis (Engelstalig) patroon van Jillian Hewitt en er staan duidelijke stap-voor-stap foto's bij.


Ik had juist wat extra katoen ingeslagen, dus het was heerlijk combineren.
Ze zijn niet moeilijk te maken, al vergt het 'inhaken' wel even wat oefening en geduld. 
Ze hebben alle 3 veiligheidsoogjes, en die zijn ook ècht veilig want ze zitten muurvast. Ik kon ze absoluut niet meer los krijgen...
Voor- en achterkant zijn met vasten aan elkaar gehaakt.


En zijn hun achterkantjes ook niet leuk?


23 comments:

  1. oh oh pinterest ik kijk ook zeker niet elke dag. veel te gevaarlijk :))))) deze konijntjes mogen er weer zijn.

    ReplyDelete
  2. Die achterkantjes zijn super! Maar de voorkantjes zijn ook mooi hoor 😉. Wat een lieve konijntjes en wat handig dat ze mee kunnen in de zak van een kledingstuk.
    Ja Pinterest.... verslavend, tijdrovend, gevaarlijk, maar oh zo leuk!

    ReplyDelete
  3. Hartstikke leuk gedaan, die achterkantjes zijn toch geweldig.

    ReplyDelete
  4. Super leuk! Wat een schatjes, van voor en van achter zijn ze geweldig!

    ReplyDelete
  5. Wat leuk zijn ze! En die achterkantjes!

    ReplyDelete
  6. Wat een schatjes, ze hebben lieve gezichtjes én een schattig achterkantje! Groet, Annemarie

    ReplyDelete
  7. Meer dan schattig dit drietal!
    Ger

    ReplyDelete
  8. Val in herhalingen, maar ook deze zijn weer zo schattig.
    Moet zeggen dat ik verliefd ben op hun kontjes :-)
    Je kunt het ook altijd zo snel dat haken, denk dat je 24 uur per dag bezig bent....

    ReplyDelete
  9. Wat zijn ze leuk. Ja Pinterest kost veel tijd, maar je vindt ook veel geweldige ideeën. Groet, Dientje

    ReplyDelete
  10. Ze zijn enig. Ik kijk nooit op pinterest, want ik vrees dat er dan niet veel meer uit mijn handen komt. Gelukkig heb jij daar geen last van.

    ReplyDelete
  11. O, wat zijn ze superschattig, ook hun achterkantjes!

    ReplyDelete
  12. Wat een dotjes zijn het. Die staartjes.... Zo leuk. Veiligheidsoogjes geven toch wel een mooier effect dan geborduurde oogjes. En ergens snap ik niet dat ze het liever niet hebben. Alle gekochte knuffels hebben ook veiligheidsoogjes.

    ReplyDelete
  13. Ohhh wat een heerlijke koddige schatjes, die lieve snoetjes. Ze lachen ons
    gewoon toe, erg mooi gemaakt Elizabeth, en schattig ook die grappige kontjes
    van het drietal.

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. Ontzettend leuk!! Die achterkant, daar smelt ik van. It's all in the details!

    ReplyDelete
  16. Oeh, dit zijn inderdaad schatjes.
    Ik snap dat je ze niet kon weerstaan.

    ReplyDelete
  17. Wat een leuke bunny’s, gezellige kleurtjes en de staartjes zijn inderdaad helemaal geweldig. Je gaat als een trein zeg, kijk ik even niet en al weer 3 nieuwe blog verhalen. Groetjes Anita

    ReplyDelete