Te koop

Thursday, October 5, 2023

Herfstkaarten




Onlangs liet ik hier zien dat ik lekker aan het tekenen en verven was geweest.

Inmiddels heb ik diverse afbeeldingen gebruikt op kaarten en ik vind deze manier van werken erg fijn.

Ik zoek eerst een hoofdafbeelding en combineer deze met een passende achtergrond en daarna kijk ik wat er nog meer nodig is...

Omdat ik nog een heleboel crèmekleurig dik papier had met afmetingen van 13 x 18,5 cm heb ik wat kleinere kaarten gemaakt.

Het liefst heb ik ook enveloppen die mooi passen bij de kaart, en voor deze serie heb ik er een aantal gevonden in een paar oude Flow Paper Lovers boeken. En ik heb er ook een paar zelf gemaakt.

De achtergronden van deze kaarten zijn uit mijn voorraad gelli-prints en zelf geverfde A-4 tjes.
En de tekst strookjes heb ik geprint.


De kaarten zijn simpel, maar oké vind ik...


20 comments:

  1. Het zijn mooie kaarten, niet zomaar "oké". Echte herfstkaarten, heel origineel en creatief gemaakt

    ReplyDelete
  2. Leuke kaartjes heb je gemaakt!

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke kaarten. Echt herfstig maar niet het bruin wat je meestal ziet. Ik zou zomaar de herfst leuk gaan vinden door die vrolijke kleuren.

    ReplyDelete
  4. Prachtige kaarten, echt heel mooi....

    ReplyDelete
  5. Ze zijn geweldig! Juist het “simpele” maakt ze zo mooi.

    ReplyDelete
  6. Ze zijn mooi geworden prachtige herfst kleuren.

    ReplyDelete
  7. Wanneer ik de paper lovers boeken bekijk en jou eigen creatief gemaakte ontwerpen is dit soort kaarten maken onuitputtelijk te noemen. Leuke bezigheid.
    Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Simpel zegt ze dan, ik vind ze gewoon heel erg leuk geworden.
    Ze zijn zelfgemaakt, kleurig, met zorg samengesteld, vrolijk & gezellig en ook nog met een gezellige envelop. Toch echt wel een cadeautje als je zo’n kaart ontvangt Elizabeth :-)
    Groetjes Juffrouw Ooievaar

    ReplyDelete
  9. Prachtige kaarten weer Elizabeth! Mooi ook die herfstkleuren.

    ReplyDelete
  10. Mooie kleuren die een herfstsfeer uitbeelden, goed gedaan.

    ReplyDelete
  11. Simpel maar oké??
    Ik vind ze super leuk!!
    En nóg leuker omdat je zelf getekend hebt.

    ReplyDelete
  12. Vind deze kaarten heel sprankelend Elizabeth, een mooie herfstsfeer
    met warme kleuren. Het ijkt me ook een fijne manier om te werken,
    vooral als je al zo'n fraaie stapel zelfgemaakte paddenstoelen klaar
    hebt liggen. Mooi te ontdekken welke manier van werken je het meest
    aanspreekt,. We gaan er vast nog veel meer van je te zien krijgen, leuk!!!

    ReplyDelete
  13. Simpel maar oké? Gelukkig maar dat het oké is, 😂, ik zou zeggen dat het top is. Prachtige kaarten. Fijn weekend, Groet, Dientje

    ReplyDelete
  14. Wat een mooie kaarten lekker persoonlijk ook daar hou ik ook van

    ReplyDelete
  15. Leuke kaarten. Ik houd van kaarten met natuurmotieven.

    ReplyDelete
  16. Wilde niet anoniem, maar gewoon als mezelf, bij deze.

    ReplyDelete