Te koop

Friday, February 17, 2023

Brandweerdeken deel 5

 


En toen kwamen de pionnen aan bod... een hele rij. Marjan had het goed geraden!

Ik had de pionnen eerst in het geel gedaan, omdat ik graag de gele kleur nog wilde laten terugkomen.
Maar Guus was het er niet mee eens; ze moesten rood met wit worden.
Dus toen gingen we samen uithalen, want eigenlijk had hij ook wel gelijk.

Het geel heb ik toen maar in het randje erboven laten terugkomen.
De pionnen zijn helemaal in Mozaïek haaktechniek gemaakt...


Ook de achtergrond probeer ik zoveel mogelijk af te wisselen. Tot nu toe gaat dat goed.


Ik vind het nog steeds een leuk spelletje om jullie het volgende deel te laten raden. Deze keer kan het toch niet zo moeilijk zijn, denk ik...

16 comments:

  1. Wat leuk, de rij met pionnen! En ja, de kleur moet wel zo zijn. Ik denk inderdaad ook wel dat ik nu kan zien wat de volgende rij wordt, maar ik vind het niet leuk als ik het hier direct al vermeld. Dus ik wacht het lekker af, ik kijk uit naar het vervolg.
    Groetjes,
    Akkelien

    ReplyDelete
  2. Hij wordt steeds gaver, geweldig!
    Ik verwacht dat de helden nu aantreden om in de brandweerauto's te stappen met hun bandblussers, op weg naar de brand waar Guus ze een bijltje aangeeft en waar ze pionnen uitzetten om vervolgens......

    ReplyDelete
  3. De vorige rij kon ik echt niet raden, maar nu zijn de brandweermannen toch echt wel aan de beurt denk ik zo.

    ReplyDelete
  4. Ja, die pionnen zijn leuk, ik had ze niet kunnen raden. Ik denk dat de volgende rij brandweermannetjes zijn, of maak je er ook nog brandweervrouwtjes bij?

    ReplyDelete
  5. Ha pionnen daar was ik toch echt nooit opgekomen . Wat wordt het een gave deken en met Guus als keurmeester komt het helemaal goed. Dan nu toch de mannen kan bijna niet missen

    ReplyDelete
  6. Ja hoor, brandweermannen, denk ik.

    ReplyDelete
  7. Met alle werkzaamheden hier voor het huis was het voor mij niet moeilijk om de pionnen te raden; ik kijk er de hele dag tegenaan 😂.
    Wat wordt de deken al mooi zeg, dat komt natuurlijk ook door je goede kleurverdeling, knap gedaan!
    En ja, ook ik zie brandweermannenvoetjes 😄

    ReplyDelete
  8. De deken wordt steeds mooier. Steeds weer nieuwe brandweer figuurtjes hoe kom je op het idee of heb je een keer zoiets gezien? Ik vind het geweldig.
    Groeten.
    marga

    ReplyDelete
  9. Wat wordt het toch een gave deken. Ik vermoed dat je nu aan de brandweermannen gaat beginnen. Succes!

    ReplyDelete
  10. Deze pionnen zijn ook weer helemaal TOP Elizabeth, en het geel
    in de rand daarboven staat er ook heel mooi bij. Jaaaaaa ha ha ha,
    denk dat nu deze keer iedereen het goed heeft, brandweer
    mannen en vrouwen denk ik. Wat is het toch een geweldige
    deken. Zou dat enthousiaste koppie van Guus is willen zien
    als hij er straks onder kan slapen of om op spelen.

    ReplyDelete
  11. Wat wordt ie leuk hè. Zo grappig dat Guus de regie over je werk heeft.
    De volgende zijn brandweermannetjes natuurlijk.
    Eén van hen is Guus zelf, dat zou leuk zijn.

    ReplyDelete
  12. Die Guus toch, maar gelijk had hij, leuk is dat hè !

    ReplyDelete
  13. Ja, dat moeten brandweermannen zijn.

    ReplyDelete
  14. Ik heb expres niet bij de andere reacties gekeken, en denk dat het brandweermannen of laarzen zijn.

    ReplyDelete
  15. Kennelijk heb ik mijn reactie niet gepubliceerd. Ik had niet gedacht aan pilonnen, maar die horen er natuurlijk wel bij. Net als de brandweermannen die ze gebruiken en de brandblusser vasthouden. Wat wordt het leuk. Het geel gebruik je toch voor de ziekenauto die er is om de gewonden te verzorgen, 😉. Groet, Dientje

    ReplyDelete