Te koop

Monday, November 7, 2022

Bullet Journal

Sinds een tijdje volg ik de blog van Els, Nobody ELSe ... een blog vol creativiteit. 
Vorige week liet ze zien hoe ze haar agenda/weekplanner had ingedeeld m.b.v. materialen van de Action.
Omdat ik ook diverse Paper collection boeken heb, leek het me leuk om ook eens zoiets te proberen.


Ik heb best wat ruimte nodig voor elke dag, dus niet alle dagen van de week passen erop. Het is ook maar de vraag of deze indeling wel mijn ding is hoor...


Want meestal doe ik het zoals hierboven... Soms maak ik lijstjes van dingen die ik wil doen die dag en andere keren schrijf ik een kort verslagje van de dag, en soms alleen maar een paar krabbels..


Maar nu heb ik dit boek gebruikt, dat als thema 'coffee' heeft, en dat was ook wel eens leuk. 
Er zitten ook allerlei achtergrond papiertjes bij en kleine kaartjes. Daar ga ik binnenkort ook wat mee doen, maar niet in mijn Bullet Journal.



14 comments:

  1. Wat een leuke journaal om in te werken. Ik las dat jullie al in de caravan geslapen hebben, heerlijk.

    ReplyDelete
  2. Leuk om dat allemaal zelf te maken, maar een boek voor een heel jaar is wel heeeeel erg veel werk.
    Zelf koop ik altijd een agenda in de winkel waar een hele week in gelijke vakken op een bladzijde staat, de andere pagina heeft dan een mooie afbeelding. Schrijf er ook altijd in wat ik gedaan heb.
    Soms zijn er agenda's zonder afbeeldingen en de week verdeeld over 2 pagina's. Daar kan je dan zelf nog wat in plakken en versieren.
    Nu maar vast beginnen met jouw nieuwe voor 2023. Succes!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maar ik maak hooguit een weeklay-out voor 1 week vooruit hoor...
      En meestal werk ik gewoon dag voor dag en plak ik er hier en daar een plaatje bij. De pagina's groeien vanzelf en de ene dag heb ik meer te vertellen dan de ander...
      Nee, ik moet er niet aan denken om voor een heel jaar van tevoren zoiets te maken!

      Delete
  3. Lekker hé als je zo geïnspireerd raakt dat je er zelf mee aan de slag wilt gaan!
    Nog steeds weet ik eigenlijk niet wat een bullet journal is? Is dat met van die velletjes met stippen erop?
    Een 'agenda' maken lukt mij nooit, nou ja, het maken misschien nog wel, maar ik ben erg slecht in het invullen en bijhouden...
    Maar volgens mij is het wel iets dat bij jou past; leuk dat je er nu dankzij de inspiratie weer mee verder kunt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, veel van die boekjes hebben van die dunne stipjes op de pagina's; dan blijf je toch een beetje recht gaan bij het schrijven en plakken en ze vallen niet zo op als lijntjes..

      Delete
  4. Ik heb ook een Bullet Journal, maar ik maak niet van die lijstjes. En voor afspraken heb ik ook niet nodig. Wat ik er wel meedoe, is herinneringen in schrijven van die maand. Dus per maand 2 pagina's versieren en daar de leuke dingen die ik en gezin hebben meegemaakt.

    ReplyDelete
  5. Ik vind het leuk om al die prachtige Bullet Journals te zien. Zelf heb ik er geen, ben niet zo van allerlei dag notities. Groet, Dientje

    ReplyDelete
  6. Leuk, zo een beetje uitproberen en spelen met papiertjes. Ik vind het er mooi overzichtelijk uitzien.

    ReplyDelete
  7. Wat je laat zien ziet er erg mooi en verzorgd uit Elizabeth, vind het
    ook knap dat je zoiets bij blijft houden. Bij mij zou zoiets na een aantal weken blijven liggen en pak ik het niet meer op. Lijkt me wel heel leuk
    om regelmatig in terug te lezen vooral de oudere jaargangen.
    Ik ga eens een kijkje nemen op haar site.

    ReplyDelete
  8. Wat leuk om dat ook zo bij te houden . Ik hen een omslagkalender dat werkt hier goed al jaren. Ziet er wel erg gezellig uit bij jou

    ReplyDelete
  9. Dat ziet er aantrekkelijk uit. Ik heb het een paar jaar geleden wel eens geprobeerd. Maar het is ook weer gestopt.

    ReplyDelete
  10. Het ziet er heel erg leuk en aantrekkelijk uit!

    ReplyDelete
  11. Ziet er heel leuk uit maar ik geloof niet dat ik dat zelf zou gaan doen.

    ReplyDelete
  12. Echt iets voor jou, werken met papier.
    Dingen plakken, knippen, teksten erbij.
    Je bent er een kei in.

    ReplyDelete