Te koop

Monday, October 10, 2022

Een nieuw blog

Hallo allemaal, ik hoop dat jullie mij hier weer gaan volgen op dit nieuwe blog.
Het was nodig om opnieuw te beginnen, want mijn oude blog was traag geworden en het duurde lange tijd voordat mijn berichten in de leeslijst verschenen.
HIER kun je er alles over lezen!



Het is nog even wennen en het kost wat tijd om de lay-out naar tevredenheid te krijgen. 
Maar dat vind ik op zich ook wel weer een leuke uitdaging.
Tips zijn altijd welkom en heb je vragen... ; stel ze gerust!

15 comments:

  1. Zie dat al je oude volgers nu weg zijn, dat is jammer.
    Ik had dat laatste bericht nog niet op de leeslijst.
    Heb me nu hier ook weer als volger aangemeld, zal wel goed komen, want wat jij uitlegt snap ik niet helemaal. :-(
    Ik vind de letters wel heel erg klein van dit nieuwe blog, maar het zal uiteindelijk nog wel wat worden bijgeschaafd.
    Jammer hoor dat het andere vol is, maar ik hoop dat iedereen weer verder gaat lezen op dit nieuwe.
    Succes!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, de letters zijn inderdaad kleiner. Maar ik moet nog uitvogelen of ik daar iets aan kan doen.
      Ik lees zelf nu alle blogs via de leeslijst op dashboard.

      Delete
  2. Ik verhuis gewoon vrolijk met je mee, daarvoor volg ik je al te lang, haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, jij bent degene die mij het langst volgt..., denk ik...😜

      Delete
  3. Fijn dat we hier weer verder kunnen Elizabeth en voor jou
    een verademing als alles weer soepel verloopt. Prachtige
    header heb je geplaatst, staat meteen als warm welkom.
    Hoop dat de grote hoeveelheid volgers die je hebt deze
    weg snel zullen vinden en kunnen genieten van alle posten.
    Succes met het vormgeven van je nieuwe lay-out, altijd even
    een leuk puzzeltje....

    Groetjes Josephine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, ik ben best blij met dit nieuwe blog. Lekker een nieuwe start!
      De foto op de header heeft DH gemaakt toen hij op het dak zat om de schoorsteen te vegen...:)

      Delete
  4. Ik verhuis ook mee hoor, volg je al jaren met veel plezier, en ik heb je ook op mijn eigen blog op de leeslijst gezet. Hopelijk helpt dat je om weer snel lekker veel volgers te krijgen op je nieuwe blog. Mooie foto in je header!

    ReplyDelete
  5. Fijn dat je me ook weer hebt gevonden!

    ReplyDelete
  6. Deze had ik dus even gemist maar gezellig nu weer een frisse start

    ReplyDelete
  7. Ook ik verhuis gezellig met je mee.

    ReplyDelete