Te koop

Wednesday, October 16, 2024

'Koud' schrijven in Burnt Sienna door kind

En daar zijn we weer met een nieuwe collage van de Najaarsuitdaging van Conny...
Wat is het toch heerlijk om te doen!


Eerst maar weer de losse woorden; deze keer heb ik ze allemaal netjes gebruikt en geen wisselwoorden gekozen.
De achtergrond heb ik speciaal voor deze opdracht met de gelli plate gemaakt en alle plaatjes komen uit de Flow kalender. Dat gebeurt niet vaak dat je alles in één boek vindt. 
Ik lees bij verschillende dames dat ze soms behoorlijk lang moeten zoeken naar dat éne plaatje... en dat is herkenbaar!


Op de tweede pagina was het even zoeken naar de beste combinatie van de woorden.
Eerst dacht ik 'koud kind in burnt sienna dat schrijft'..., maar ja ... een koud kind... ook zo raar...
Dan 'burnt sienna kind schrijvend in de kou'.... mwah...
Dus ik heb er maar voor gekozen dat het kind het woord 'koud' schrijft met een kleurpotlood in burnt sienna.
Daarvoor moest ik het vel papier (wat hij voor zich had) wel wat aanpassen en dat zie je ook, maar dat vind ik juist leuk... Het jochie was nl. een kerstboom aan het tekenen 😄



En tenslotte de pagina's nog even bij elkaar! 

Ben je ook zo benieuwd wat de anderen maakten? Kijk dan snel bij Conny...


9 comments:

  1. Leuk, dat schrijvende jongetje!

    ReplyDelete
  2. Je hebt er een prachtige combinatie van gemaakt. Heerlijk om een keertje alles wat je zoekt op éen plek te vinden.

    ReplyDelete
  3. Hahaha.... zo grappig jouw gedachtengang! Zo kunnen we het proces een beetje volgen en je hebt er een ontzettend leuke creatie van gemaakt! Ik vind het knap!

    ReplyDelete
  4. Wat is ie ontzettend mooi. Het is echt een verhaal en dat vind ik leuk

    ReplyDelete
  5. Schitterend! Zo mooi de tekeningen, en je verhaal. Echt fraai!

    ReplyDelete
  6. Ook al weer zo'n knappe prestatie. Heel leuk utgewerkt.

    ReplyDelete
  7. Mooi, helemaal naar mijn smaak!

    ReplyDelete
  8. Wat een mooie collages! En zo mooi van kleur. Ook de kleren over de verwarming: enig!

    ReplyDelete
  9. Mooi hoe je het maakproces beschrijft, iets waar we allemaal met te maken hebben en waardoor het collage maken met willekeurige woorden zo leuk is. Je bent er weer heel goed in geslaagd Elizabeth.

    ReplyDelete