Te koop

Wednesday, October 9, 2024

Goud geverfde zeestersleutel

Wat is het toch weer 'verschrikkelijk' leuk om bezig te zijn met de collage opdrachten van Conny!
Ik denk dat ik wel namens alle deelnemers kan spreken, want ik zie zoveel gave uitwerkingen en het plezier spat eraf...



Toen ik de woorden voor deze week zag, wist ik al meteen dat ik 'timide' weg zou laten. Ik vind dat erg lastig uitbeelden in een collage waarin geen mensen te zien zijn. Dus ik koos een passend woord bij de overige drie en dat werd 'verven'. 

Als ik bepaalde woorden lees, dan heb ik regelmatig meteen een plaatje in gedachten dat ik ergens moet hebben. Soms weet ik het snel te vinden, maar deze keer moest ik lang zoeken naar die sleutels.
Ik had er ooit een aantal in verschillende maten gemaakt voor één of andere opdracht.
Zo ging het ook met het plaatje van de zeester; die zat tenslotte in een fotomapje waar ik kleine plaatjes in bewaar.


De achtergrond is een gelli print uit de map die mooi combineerde met de linkerpagina. De grote sleutel tekende ik op wit papier en bewerkte ik met goudverf en inkt en de zeester idem dito.


En dan zo naast elkaar krijg je dit... Het valt niet altijd mee om alle woorden in één afbeelding samengevoegd te krijgen, maar deze keer is het weer gelukt.

Ben je benieuwd wat de andere deelnemers hebben gemaakt?
Kijk dan snel bij Conny.


7 comments:

  1. Wat is het weer een mooie collages geworden Elizabeth. De geverfde achtergrond vind ik er erg mooi bij passen.

    ReplyDelete
  2. Ja, dat heb ik ook, dat je wéét, dat je er een plaatje van hebt! en dan komt het grote schuifwerk.
    Het is weer een heel geslaagde uitvoering geworden, mooie ondergrond, prachtige sleutel.
    Het heeft voor mij een strand uitstraling.

    ReplyDelete
  3. Het is weer hartstikke goed gelukt. Timide was voor mij ook wel een beetje een nekkenbreker, maar ik kwam er uiteindelijk toch uit.

    ReplyDelete
  4. Het was zeker lastig om de woorden in het geheel te voegen, maar het is je zo mooi gelukt!

    ReplyDelete
  5. Goed gemaakt, origineel en de achtergrond is super!

    ReplyDelete