Te koop

Monday, August 26, 2024

Wandhangers (3)

Nou, ik had nooit verwacht dat ik er zoveel zou gaan maken... Maar het is zo verslavend leuk en telkens laat Pinterest me wèèr leuke modellen zien.



Bovenstaande wandhanger maakte ik m.b.v. het patroon van Amanda; ze laat zowel een teltekening als beschrijving gratis zien. De hanger heet Oh So Boho, leuke naam hè...

      

En The Rolling Hills is ook van Amanda, en ook een gratis patroon. Dus als je het eens zou willen proberen...

Hierna kreeg ik echt de smaak te pakken van landschapjes met bergen en toen stuitte ik op deze beauty

Mountainside...

Opnieuw een patroon van Amanda, en je vindt het HIER. Deze wandhanger was wel wat lastiger om te maken vanwege de vele kleurovergangen, maar daarom ook een wel een uitdaging.
Ik heb lang niet altijd de draden meegenomen tijdens het haken (wat wel hoort bij tapestry), maar vaak met kleine losse bolletjes gewerkt. Er waren later wel veel draadjes om af te hechten!


Internet (Google) onthoudt wel goed wat je leuk vindt, en ik kreeg nog meer voorgeschoteld van dezelfde website... 
Eerst maakte ik de cactus (klein formaatje) en daarna ook maar de pompoen en herfstboom. 

Toen begon ik me wel af te vragen of ik niet nodig eens met iets anders verder zou moeten gaan, want er liggen nog wel een paar dekentjes die ook een keertje af zouden moeten...
Maar de wandhangers bleven trekken en intussen had ik al bedacht dat ik ze gewoon voor de verkoop op de Rommelmarkt van de kerk zou houden. Anja vroeg er al naar en het klopt...:)
Dus eigenlijk kan ik er best nog een paar maken, toch?


17 comments:

  1. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je plezier hebt in het maken van deze wandhangers met telkens andere afbeeldingen. Het zijn geen grote projecten en je ziet de afbeelding onder je handen groeien. Maak jij er nog maar een paar hoor, want ze zijn nog superleuk ook! Die blauwe is echt prachtig!

    ReplyDelete
  2. Je hebt gelijk ze zijn heel leuk. De ingewikkeldste vind ik inderdaad de mooiste, maar de andere wandhangers mogen er ook zijn.

    ReplyDelete
  3. Ze zijn prachtig! Die bovenste met die zachte kleuren vind ik het mooist, maar die andere ook.

    ReplyDelete
  4. Je gaat weer snel, ze zijn allemaal leuk!

    ReplyDelete
  5. Erg leuk zijn ze! Vooral het landschap is echt een beauty. Die verkopen zeker goed!

    ReplyDelete
  6. Dat is een leuke verslaving met prachtige resultaten!

    ReplyDelete
  7. Leuk om zo bezig te zijn met de wandhangers. En tja, dat is wat Pinterest met ons doet. Verveling komt niet in ons woordenboek voor

    ReplyDelete
  8. Mooi tijdverdrijf en leuke afbeeldingen.
    Ger

    ReplyDelete
  9. Ik vind ze prachtig!! Die zullen goed verkopen. Heel eerlijk gezegd, het begint nu wel te kriebelen, om me er eens in te verdiepen. Zou het wat voor mij zijn? Lijkt me een leuke afwisseling met het vele breien dat ik momenteel doe. Wie weet...😊

    ReplyDelete
  10. Jij kan er best nog wel wat bijmaken, want ze zijn héél leuk en zeker met de kerkverkoop in het vooruitzicht. Succes !

    ReplyDelete
  11. Niet te geloven ..... Wat heb je er al veel gemaakt. Ik vind ze allemaal leuk maar die met de bergen is toch wel de mooiste. Tis net echt, ook of er diepte in zit. Ik hoop zo dat je ze gaat verkopen voor dit mooie doel

    ReplyDelete
  12. Jeee, het lijkt wel een productieteam aan de slag maar wat zijn ze leuk en mooi!!! Je kunt er een winkeltje in beginnen.

    ReplyDelete
  13. Ze zijn allemaal geweldig en mooi geworden Elizabeth, je ziet het onder je
    handen groeien, Mooi ook dat je zo hier en daar leuke patronen tegen komt.
    Denk ook dat ze op de rommelmarkt van de kerk goed verkocht gaan worden.
    Denk ook dat er inmiddels al weer een aantal voltooid zijn, jij werkt echt
    als een speer zo snel.

    ReplyDelete
  14. Weer hele mooie wandhangers en nu bereik je ook een ander publiek ipv mensen met een baby in hun omgeving, slim;) Groetjes Anita

    ReplyDelete
  15. Ik vind de bovenste het mooist, mooie zachte kleuren. Ik kan me voorstellen dat het verslavend werkt.

    ReplyDelete
  16. jeej wat mooi zeg dat zie ik ook nog wel eens zitten denk ik.

    ReplyDelete