Veel nieuws heb ik niet te melden, maar ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoelang het nu duurt voordat dit bericht in de leeslijst te zien is.
Dus was ga ik vertellen?
Nou..., dat het nu 8 uur in de morgen is op vrijdag 26 juni.
En dat we allemaal een hele warme dag tegemoet gaan en ik denk aan mensen die het daar slecht mee hebben...
En... ik laat even wat zien van mijn nieuwe (zomer) verslaving.
Met veel plezier geborduurd en alles lekker uit de voorraad. T.z.t. maak ik er een sierkussentje van, tegelijk met wat andere werkjes.
Het gaat best snel en daarom volgde nummer 2. Ik zit nu veel te borduren met dit warme weer en in ongeveer anderhalve dag is zo'n lapje af.
Onze hortensia's hebben het zwaar met dit weer. Ik zag hier bij Marthy wat een boerin had gedaan en heb haar voorbeeld gevolgd... En elke avond krijgen ze een flinke plons water uit de sloot...
Zo, en dan ga ik nu snel de weekendboodschappen halen en groet ik jullie!
Maak er het beste van met de warmte; volgende week is alles weer normaal...
Update: na 20 uur staat dit bericht pas in de leeslijst!




Zo is de warmte toch nog ergens goed voor, lekker borduren, ik doe het deze weken ook veel.
ReplyDeleteDat borduurwerkje met watermeloen werkt bij het zien al verkoelend. Met de airco aan is het koel. We hebben 'm niet onnodig aan. Dit zijn eigenlijk de eerste dagen in 6 jaar dat ie continu aan is. Het is toch fijn voor iedereen dat het volgende week weer minder warm wordt.
ReplyDeleteIk zie je bericht nu pas. za. 7.55
ReplyDeleteLeuke borduurtjes! Ik hoop dat het helpt voor de hortensia"s.
ReplyDeleteEn ja, met die leeslijst is het nog steeds knudde met een rietje.
Blogger doet vreemd ik kan Marlien ook niet in de kantlijn krijgen :(( elke dag een nieuwe poging. Ook elke dag checken op spam berichten. Maar jij bent lekker aan het borduren. Dat ziet er zomers uit :))) Ik probeer wat te haken en verder maak ik kleine granny blokjes aan elkaar dat gaat prima. En verder niet zoveel doen. het is even niet anders.
ReplyDeleteEn ik zoek de uitleg van corner tot corner haken dus ik ga even pinterest uitspitten :)))))
Mooi borduurwerk Elizabeth, heel zomers.
ReplyDeleteIk kijk al uit naar de temperaturen van volgende week, die passen mij beter (Ik denk bijna iedereen).
Ja dat wilde ik je net berichten......
ReplyDeleteIk zie hoe berichtje nu pas.
Pff, het duurt wel lang met blogger.
Zo niet leuk.
Wat een goed idee, van de hortensia! Die overleven het gaat wel, op deze manier.
Ik heb je niet in een leeslijst staan en heb geen idee hoe dat werkt. Jij staat gewoon onder mijn favorieten en elke dag/paar dagen kijk ik of je wat geschreven hebt. 😉
ReplyDeleteDe leeslijst kunnen bloggers via hun dashboard bekijken en werkt eigenlijk hetzelfde als jouw favorieten. Ook daar zal het even lang duren ...
DeleteSuper je zomer borduurtjes! Je kunt het ook niet laten, om stil te zitten .
ReplyDeleteDat idee met de lakens zag ik hier ook…
Ik zag je berichtje vanmorgen….
ReplyDeleteIk zie je bericht ook pas vandaag. Het duurt maar voort bij Blogger. Ik maak ook gebruik van de favorietenlijst en daar verschijnen de berichten soms wel eerder dan in de leeslijst. Knap, borduren met dit weer. Heb je geen last van plakhanden? Op dit moment valt er hier een buitje, waarschijnlijk te weinig voor de tuin om echt plezier van te hebben.
ReplyDeleteNee, ik heb eigenlijk nooit zweethanden en ik zit niet in de volle hitte te borduren hoor!
DeleteGeen idee of het lang duurt of er een bericht op de leeslijst komt.
ReplyDeleteAls ik zelf iets plaats en ik kijk naar de leeslijst, zie ik het altijd gelijk staan.
Maar of anderen dat ook zien, geen idee.
Hortensia's zijn eigenlijk niet meer geschikt in dit klimaat.
Ben er gek op, had er 13 staan in mijn tuin.
Maar steeds gaat er eentje dood en heb ik er nu niet veel meer.
Wel heb ik er een paar in potten staan, die meest in de schaduw staan, die doen het wel goed.
Ik zag je vanmorgen nog niet bij mijn favorieten, nu net wel.
ReplyDeleteDat jij nog zoveel puf hebt met dit weer.
DeleteEr komt letterlijk niets uit m'n handen.
s morgens vroeg buiten en voor de ventilator en overdag binnen bij de airco hoor...
DeleteHet was hier vanmorgen binnen al 27° binnen..
DeleteIk liep even naar buiten om wat bessen te plukken om een uur of elf, maar ik hield het maar een paar minuten vol.
Wat me wel verbaasde was dat er zoveel in bloei stond.
Ik had een dorre tuin verwacht.
Zaterdagmiddag staat jouw bericht in mijn lijst. Flauw van Blogger dat ze dit probleem niet oplossen.... wat ben je heerlijk aan het borduren. Wat een leuke patronen! Ik bivakkeer met een boek bij de ventilator, boven de 25 graden voel ik me niet fijn in de warmte. Aanpassen dus maar. Nog even volhouden allemaal
ReplyDeleteEen hele goede tip voor de hortensia’s. Wij hadden ook een grote, die altijd last had van de warmte. Extra greater water hielp wel, maar dit is veel beter.
ReplyDeleteDe borduurwerkjes vind ik zó schattig! Op mijn lijstje gezet, natuurlijk…
Met deze warmte kijk ik ook veel minder vaak op de leeslijst met blogs. Maar ik zie jouw blog daar nu wel tussen staan. Zo leuk, je borduurwerk!
ReplyDeleteEn ik heb inmiddels al van 2 hortensia's afscheid moeten nemen, door alle hete zomers. In vorige jaren al, hoor. Ik zie ze nu en dan weer in mijn herinneringen op Facebook, dan denk ik: O ja, die was wel mooi! Soms gaat het zo en dan kun je af en toe ook weer eens wat nieuws kopen :-)
Wat een leuke borduurtjes. Inderdaad lekker om nu te doen. Voor mij nog niet. Net terug van vakantie, dus er moet opgeruimd worden.
ReplyDeleteWat een schattige borduurtjes heb je gemaakt, echt zo'n heerlijk werkje voor de zomer.
ReplyDeleteDan begin ik meet je zomerverslaving, een heel prettige verslaving met prachtige resultaten Elizabeth. ER gaan er hier vast nog veel meer langskomen.
ReplyDeleteDat leeslijst gedoe om gek van te worden. Heb zelf al twee keer meer gemaakt dat een bericht van mij nooit zichtbaar is geworden in de leeslijst. Ik vrees ook als dit eens opgelost gaat worden, en dat duurt bij blogger meestal heel lang, dat dan het volgende probleem alweer aan het licht komt. Klink heel negatief terwijl ik toch positief denkend ben van nature. Maar zo gaat het jammer genoeg bij blogger